Olly Posted September 18 Report Share Posted September 18 Weet er iemand of het mogelijk is om een radio + scherm om te wisselen van een 1.4 Fiesta Titanium uit 2011 naar een Fiesta 1.25 non titanium uit 2012? Ik heb er op het moment de meest simpele radio met een heel klein schermpje in zitten maar ik vind die aftermarket breed beeld schermen maar helemaal niks. Het ziet er veel te groot uit en het verpest naar mijn mening het hele design van het dashboard. Het scherm uit de titanium versie is naar mijn mening perfect, het is een stukje groter en er zitten 2 extra knoppen op de andere radio. Al met al ziet dat er goed uit maar dan moet het wel allemaal passen natuurlijk😅 Heeft iemand hier ervaring mee of tips? dan hoor ik het graag! (Ik zou graag mijn verhaal willen toelichten met wat mooie afbeeldingen maar op deze website kan ik alleen maar afbeeldingen toevoegen van onder de 3kb.....🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted Friday at 14:15 Report Share Posted Friday at 14:15 Als beide de rode scherm kleur hebben kan het echter kunnen mogelijk de voor keuze zenders niet juist werken dit is met Forscan simpel aan te passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts