Niels98 Posted August 13, 2023 Report Share Posted August 13, 2023 Mijn naam is Niels en ik heb nadat ik mijn rijbewijs heb behaald kort een Toyota Corolla (uit 1995) gereden. Vervolgens heb ik in zes jaar tijd twee Audi A3's (uit 1999 en 2005) gereden. Een Ford Fiesta ST-Line (MK8) wordt nu mijn eerste jong gebruikte auto met weinig kilometers. Ik heb in mijn zoektocht van zo'n acht maanden veel getwijfeld tussen een Kia Rio GT-Line (facelift vanaf 2021) en een Ford Fiesta ST-Line (van voor de laatste facelift). De looks van een Kia Rio GT-Line spraken mij meer aan en achter het stuur zit ik als persoon van 1,87 meter wel wat ruimer dan in een Fiesta. Maar voor het bedrag onderaan de streep krijg je in een Fiesta echter veel meer plezier terug op het gebied van bijvoorbeeld de afwerking van het interieur, het onderstel, motorgeluid en het gevoel van de versnellingsbak. Maar dat hoef ik hier op het forum als het goed is helemaal niet uit te leggen! Uiteindelijk heb ik vrij onverwachts een super gaaf exemplaar weten te vinden in het zilvergrijs, 18 inch velgen en panoramadak, waar ik hiervoor zwoor bij zwarte auto's. Ik kan de auto binnenkort ophalen en kijk uit naar veel leuke kilometers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted August 13, 2023 Report Share Posted August 13, 2023 Welkom bij de Fiestaclub enne....wij zijn gek op foto's ......:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorrie Posted August 13, 2023 Report Share Posted August 13, 2023 Welkom! Gaaaf lijstje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielM Posted August 13, 2023 Report Share Posted August 13, 2023 Welkom! Klinkt goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels98 Posted August 13, 2023 Author Report Share Posted August 13, 2023 Bedankt allen! @NeverDespair Haha! Dat snap ik! De foto's van de verkooppagina vond ik niet zo gaaf om hier te plaatsen. Mocht ik op korte termijn nog leuke plaatjes gaan schieten, dan zal ik nog eens wat toevoegen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted August 13, 2023 Report Share Posted August 13, 2023 Welkom hier 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted August 21, 2023 Report Share Posted August 21, 2023 Welkom! Inmiddels al kunnen genieten van de auto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels98 Posted October 14, 2023 Author Report Share Posted October 14, 2023 @BlackFocus en @Josh Nog bedankt! Zeker kunnen genieten van de auto. Ik rijd er inmiddels dagelijks mee en ben zeer blij met mijn keuze. Ook de zilvergrijze kleur, na mijn tunnelvisie voor een zwarte auto, bevalt nog super... haha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted November 13, 2023 Report Share Posted November 13, 2023 Veel plezier toegewenst! Ik ben zelf ook geen fan van zwart maar soms lopen dingen zoals ze lopen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts