Jump to content

Even voorstellen - Ruben

RubenFiesta
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, sinds kort ben ik in het bezit van een mooie witte Fiesta mk7 ST-line 100pk. De auto heb ik van mijn moeder (1e eigenaar) overgenomen en daardoor weet ik de complete historie. Niet dat er veel historie aan de auto zit met de lage km-stand van maar 37 duizend... 

Ik ben zelf 28 jaar, kom uit Zoetermeer en samen met mijn vriendin is dit onze 2e auto en voor mij inmiddels de 4e. Het begon voor mij allemaal met een Citroën Saxo 1.4 VTS, opgevolgd door een Peugeot 206 RC en recent hadden we samen een Skoda Citigo. En nu de Fiesta dus, met volle tevredenheid.

Wat heb ik aan de auto gedaan en wat ben ik van plan? Ik had en heb er weinig plannen mee, aangezien ik de auto al heel tof vind zoals hij is. Wat ik eraan gedaan heb is hem stage 1 laten tunen naar ongeveer 145pk en 270Nm koppel en de logo's van de kofferklep gehaald. Wat ik nog wil doen is luxe kentekenplaten erop zetten i.c.m. een reclameloze kentekenhouder aan de achterzijde.

fiestastline25523.thumb.png.d746bf099729beb7fe22ab93a1871436.png