Wesley Posted June 13, 2023 Report Share Posted June 13, 2023 Heb een probleem met de Fiësta. Heb al wat gelezen op het forum en wat dingen getest maar mijn probleem kwam ik niet tegen. Gisteren met het warme weer in de file in ene het rode koelvloeistof lampje aan, dus met dit warme weer kachel vol aan en op high gezet. Hij koelde terug en lampje ging uit. Dus gelijk internet op bij thuiskomst. Bekend probleem, Ow. Dus met het forum erbij naar de auto. Auto aan draait de fan, nee, dus hup airco aan, weer gekeken draait de fan, helaas weer negatief. Dus gelijk de gedachte fan kapot, maar las nog een topic, zekering kijken, dus gedaan en ja hoor kapot. In hetzelfde topic stond ook ff met paperclip overbruggen. Dus geprobeerd. En ja hoor fan draaien maar wel paperclip rood gloeiend. Dit lijkt me niet normaal?? Dus voor ik er een nieuwe zekering in zet, gaat deze het overleven of klapt hij meteen omdat de paperclip ook roodgloeiend was?? En zo ja, zekering gaat klappen waar zou ik dan naar moeten kijken om het te verhelpen. Airco en koeling voor de motor en mezelf met dit weer is wel lekker namelijk 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted June 13, 2023 Report Share Posted June 13, 2023 Nieuwe zekering en ventilator is een vaak voorkomend probleem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted June 14, 2023 Author Report Share Posted June 14, 2023 Oké gaan we dat doen. Maar de fan doet het toch gewoon? Waarom dan vervangen, niet dat ik eigenwijs wil over komen maar wil het nut ook begrijpen ipv maar alles gewoon vervangen en nutteloos geld weggooien Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted June 14, 2023 Report Share Posted June 14, 2023 Koelfan neemt dan teveel stroom af daardoor knapt de zekering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted June 14, 2023 Author Report Share Posted June 14, 2023 Top dankje 👍🏻 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted January 7 Author Report Share Posted January 7 Was idd de fan die kapot was. Fan vervangen en de zekering en alles weer top top in orde en werkt allemaal nog perfect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts