jesper_jh Posted June 6, 2023 Report Share Posted June 6, 2023 Goedenavond, Ik heb een Ford Fiesta MK8 ST-Line (2019) en heb een probleem met mijn speaker (rechtsvoor). Waarschijnlijk is deze opgeblazen en zal hij vervangen moeten worden. Nu zat ik een te zoeken naar een originele Ford Fiesta speaker. Nu ben ik de volgende speaker tegengekomen. https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/merk/ford/model/fiesta/onderdeel/luidspreker/onderdeelid/18575818/ Hier wordt FOMOCO als merk aangegeven. Is dit dan gewoon een originele Ford Fiesta speaker? Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 6, 2023 Report Share Posted June 6, 2023 Fomoco is origineel Ford... FOrd MOtor COmpany Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted June 25, 2023 Report Share Posted June 25, 2023 Mooi dat je dan ook feedback krijgt van even een bedankje of zoiets of niet dan Davy Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted June 25, 2023 Report Share Posted June 25, 2023 2 hours ago, richard b said: Mooi dat je dan ook feedback krijgt van even een bedankje of zoiets of niet dan Davy Tja, dat is echt typerend voor de huidige tijd hè, dat bedankje sterft uit helaas......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 25, 2023 Report Share Posted June 25, 2023 Zolang we elkaar maar kunnen helpen zekers? Sommige fora hebben wel een 'vind ik leuk', zoals bv fiestastoc en focusclub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts