Klerkmeister Posted June 5, 2023 Report Share Posted June 5, 2023 Ik heb nu een 7.5 Ecoboost 125pk en wil overstappen naar een MK8 ST200 1.5 van 2019 of jonger. Wat zijn de specifieke punten om op te letten? Het valt me overigens op dat er forse prijsverschillen zijn tussen identieke auto's. Bijvoorbeeld House of Cars in Eindhoven heeft mooie auto's staan, maar vraagt daar ook wel de hoofdprijs voor. Suggesties zijn welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokejelmer Posted February 6 Report Share Posted February 6 Heb je uiteindelijk toch een gekocht bij House of Cars? Ik vind ze daar ook erg duur vergeleken de rest van het aanbod op marktplaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patman Posted February 14 Report Share Posted February 14 On 6-2-2024 at 16:39, jokejelmer said: Heb je uiteindelijk toch een gekocht bij House of Cars? Ik vind ze daar ook erg duur vergeleken de rest van het aanbod op marktplaats. Marktplaats en een dealer/garage is appels met peren vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokejelmer Posted February 21 Report Share Posted February 21 On 14-2-2024 at 12:20, Patman said: Marktplaats en een dealer/garage is appels met peren vergelijken. Dit is niet appels met peren vergelijken. House of Cars is gewoon duurder dan de rest van het aanbod op dezelfde site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts