rick024 Posted April 29, 2023 Report Share Posted April 29, 2023 Hallo iedereen, Ik zal mij even netjes voorstellen, Ik ben Rick 32 jaar oud woonachtig in ewijk, en ben na ruim een jaar wachten, eindelijk sinds 2 maanden trotse eigenaar van mijn splinter nieuwe 2023 Frozen White Fiesta ST-line X. Het is mijn eerste nieuwe auto, was helemaal klaar met alle makementen en dikke facturen elk jaar van mijn vorige auto die er altijd mee op hield op de verkeerde momenten, aangezien ik eigen rijder ben als vrachtwagen chauffeur en mijn span 100 km van huis geparkeerd staat bij mijn vaste opdrachtgever, is een betrouwbare auto die ik ook gewoon onbeperkt prive mag rijden geen overbodige luxe, voor 200km per week loont het voor mij niet om een auto op grijs kenteken zakelijk te rijden, en ik kan je vertellen ik heb er geen moment spijt van, ik was echt ontzettend verbaasd hoe goed zo'n ford nou eigelijk stuurt en rijd, voelt heel solide en volwassen aan en echt traag is zo'n auto ook zeker niet, alhoewel zodra het mogelijk wordt om de mk 8.5 te kunnen chippen dan laat ik het zeker doen, nu begrijp ik dus ook waarom mijn vader altijd al fan was van ford.. Vandaag van een glas coating laten voorzien, zodat hij ook mooi blijft en wat minder kwetsbaar is voor steenslag en krassen etc.. Na het ophalen bij de detailer gelijk ff afgespoten en een paar mooie foto's kunnen maken tijdens de zon's ondergang.. Deze prachtige auto is zeker een blijvertje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorrie Posted April 29, 2023 Report Share Posted April 29, 2023 Welkom! Mooie foto's๐ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted April 30, 2023 Report Share Posted April 30, 2023 Welkom hier ๐ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta64 Posted April 30, 2023 Report Share Posted April 30, 2023 Erg mooie auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carfreak64 Posted April 30, 2023 Report Share Posted April 30, 2023 Mooie Fiesta, goede kleur ookย ๐ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted April 30, 2023 Report Share Posted April 30, 2023 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted May 1, 2023 Report Share Posted May 1, 2023 Welkom ๐ mooie wagen en rijd inderdaad heerlijkย Rij nu bijna 8 maanden met de ford fiesta st-line x vignale 2022 155pk en ben er super tevreden over ๐๐ zalig pittig wagentje ๐ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts