Chatgraver Posted April 25, 2023 Report Share Posted April 25, 2023 Weet iemand of het moeilijk is om een achteruitrijcamera in te bouwen in een mk8 ST? Mijn auto heeft alleen maar sensoren. Zitten alle kabels er al of .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted April 25, 2023 Report Share Posted April 25, 2023 Ja het is mogelijk, op mijn vorige MK8 een setje van AliExpress geïnstalleerd. Deze werkt bijna net als het origineel met uitzondering van de meedraaiende lijnen. je zult wel een kabel moeten trekken vanaf de apim achter het tellerpaneel naar achteren. Een originele camera zal vermoedelijk nog meer werk zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chatgraver Posted April 25, 2023 Author Report Share Posted April 25, 2023 37 minutes ago, Nielsicq said: Ja het is mogelijk, op mijn vorige MK8 een setje van AliExpress geïnstalleerd. Deze werkt bijna net als het origineel met uitzondering van de meedraaiende lijnen. je zult wel een kabel moeten trekken vanaf de apim achter het tellerpaneel naar achteren. Een originele camera zal vermoedelijk nog meer werk zijn. Bij Ali kan je cameras kopen die er exact als het origineel uitzien inclusief kentekenverlichting. Maar volgens jou liggen de kabels er dus niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted April 26, 2023 Report Share Posted April 26, 2023 Klopt, nee kabel ligt er zeker niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts