WernerS Posted April 17, 2023 Report Share Posted April 17, 2023 Hallo, mijn naam is Werner en ik ben GEEN Ford Fiesta rijder. Zo, heb ik de aandacht 😜? Mooi, want al ben/word ik geen lid, ik denk dat ik met mijn vraag op deze Ford Fiesta minded plaats de meeste kans maak met mijn vraag. Ik ga het uitleggen. Mijn vrouw heeft begin jaren 80 met enorm veel plezier in een gele Ford Fiesta MK1 rondgereden. Zij was toen net 18 en het was haar eerste auto. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en bereikt ze dit jaar op 18 september de 60-jarige leeftijd. Zoals het een bijna 60-jarige vrouw betaamd wil ze helemaal niets doen aan de viering van dit kroonjaar. Maar zoals het een goed echtgenoot betaamd luister ik daar niet naar. Ik heb het plan opgevat om op die dag (maandag 18 september 2023 dus) de gehele dag een puzzeltoer down memory lane te doen. Via geboortehuis, kleuterschool, lagere school etc uiteindelijk naar haar huidige huis. Enfin, je begrijpt de bedoeling. Hoe leuk zou het nou zijn om dit met een, liefst gele, Ford Fiesta MK1 te doen. Haar allereerste auto, waar ze het nog steeds over heeft. Mijn vraag aan dit forum is dan ook: Heeft een van jullie een (liefst gele, maar een andere kleur is ook goed) Ford Fiesta MK1 te huur voor een (1) dag of weten jullie iemand bij wie ik dit zou kunnen vragen? Ik hoop dat ik mazzel heb en dat er iemand is bij deze club die me hierbij helpen wil. Ik hoor graag! Met vriendelijke groet, Werner, Hilversum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 17, 2023 Report Share Posted April 17, 2023 Wat een gaaf idee! Ik snap je helemaal, paar jaar gelden mijn schoonouders op hun 50 jarige bruiloft opgehaald in een Vw bus uit hun trouwjaar, die blik in hun ogen was onbetaalbaar 😀 Ik kan je helaas niet helpen (mijn Fiesta is slechte 38 jaar te jong), maar misschien dat iemand anders hier wel wat heeft. Je kan altijd proberen of de Ford dealer in Alkmaar (Dekker) zijn showroom model wil uitlenen voor zoiets. Is een Mk1 die ze ooit nieuw verkocht hebben, en na 40 jaar weer teruggekocht hebben en in nieuwstaat hebben gebracht, ik heb geen idee of die auto ooit naar buiten komt, en of ze die verhuren, maar het is altijd een poging waard (wel een blauwe helaas…)  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts