Skippy Zuid Posted April 10, 2023 Report Share Posted April 10, 2023 Hallo allemaal, Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Ford Fiesta 1.6 ghia. Nu stond er bij de advertentie ook rs/st line maar ik neem aan dat dit de look is en geen originele ST. Een hele fijne auto maar ik wil hem toch iets eigen maken (sportiever). Wil hem ook iets verlagen en 2 einddemper eronder links en rechts. Maar de eerste vraag die ik eigenlijk heb is oe ik de boordcomputer in het Nederlands kan krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted April 10, 2023 Report Share Posted April 10, 2023 Welkom hier 👍 Boordcomputer in Nederlands ? Lijkt op een ingevoerde auto mogelijk zit Ned er niet in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skippy Zuid Posted April 10, 2023 Author Report Share Posted April 10, 2023 Hoi BlackFocus, De fiesta is inderdaad geïmporteerd uit Duitsland maar dacht met de laptops en software veranderingen tegenwoordig, dat het gewijzigd zou kunnen worden. Ook de spraak instellingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted April 10, 2023 Report Share Posted April 10, 2023 Het radio scherm kun je in principe zelf in het Nederlands instellen via het instellingen menu van de radio. Mocht je Bluetooth hebben dan kun je door middel van een andere Bluetooth module deze ook Nederlands sprekend maken. Als jou auto nog geen usb heeft dan sla je gelijk twee vliegen in één klap. Het is trouwens geen Ghia ST of RS, het is de titanium uitvoering. Dit kun je herkennen aan de chromen details aan de buitenkant en aan de bekleding van de auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skippy Zuid Posted April 11, 2023 Author Report Share Posted April 11, 2023 Hoi Nielsicq, Ik zal proberen om met Bluetooth de taalinstellingen te veranderen naar Nederlands. Nooit geweten dat het een titanium uitvoering was, stond te koop als een 1.6 ghia dus dat weet ik dan ook weer🤣. Bedankt voor de info en ik ga ermee aan de slag👍🏻 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts