damian27juli Posted April 5, 2023 Report Share Posted April 5, 2023 Hee hoi Mijn naam is Damian en ik heb een Ford fiesta MK8 ST-Line zonder ACC. Ik zou graag dit wel willen inbouwen. Nu heb ik al een camera type C ingebouwd, dus AHB, Pre collision, etc werkt nu allemaal met behulp van Forscan. Alleen nu wil ik dus ACC toevoegen. Ik heb sinds gisteren de radar sensor binnen, bumper los gehaald en nu kwam ik tot de conclusie dat ik de bekabeling mis! Heeft er iemand ervaring mee om ACC in te bouwen of weet iemand welke kabels dit zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted April 5, 2023 Report Share Posted April 5, 2023 Geen ervaring hier helaas. Bij de buren van de Focusclub is volgens mij iemand die dit gedaan heeft. Fiesta en Focus hebben best veel gemeen kwa electronica, dus wie weet kom je daar wat verder mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiestaPG Posted November 22, 2023 Report Share Posted November 22, 2023 Is het bij jou uiteindelijk gelukt @damian27juli? Ik ben ook aan het overwegen ACC te installeren, heb als ik naar de camera kijk de juiste kabelboom (op pin 3 en 11 de juiste kabels) alleen zie ik achter de bumper geen stekker zitten waar ik de ACC radar aan kan koppelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts