Dexterous Posted March 29 Report Share Posted March 29 Hoi allemaal! Vandaag deze Ford Fiesta ST Line uit 2017 gekocht. De verkoper (autobedrijf in Tiel) wist mij te vertellen dat de vorige eigenaar de auto stage 1 heeft laten chiptunen en dat die persoon andere schokdempers heeft geïnstalleerd. Nou valt mij onder de richtingaanwijzer deze knop op (zie foto). Iemand enig idee waar dit voor kan zijn? Ik kan niks terug vinden in de handleiding dus het lijkt iets after market te zijn. Ik heb de knop al ingedrukt maar was bijna thuis toen ik deze vond dus merkte niet wat er wel of niet gebeurde met het indrukken. Enig idee wat dit kan zijn? Wanneer ik de knop omzet lijkt er niks te veranderen, maar heb dit nog onvoldoende uitgetest. Er gaat in ieder geval niks branden op het dashboard oid. Ik mag om e.o.a reden geen foto's uploaden dus hier een link naar een foto die ik heb gemaakt: https://imgur.com/a/QTcTw7T Bij voorbaat dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted March 29 Report Share Posted March 29 Dit is geen knop die origineel bij de auto hoort. eerder voor een accessoire zoals extra verlichting. Kan van alles zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts