Patje Fiesta st line Posted March 2 Report Share Posted March 2 Hey, Heeft er iemand in zijn fiesta MK8.0 of MK8.5 een opberg ruimte in de dakhemel voor een zonnebril Had onlangs een fiesta 2020 vervangwagen en deze had dit wel, was wel super handig. Grtjs Patrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted March 2 Report Share Posted March 2 Ja hoor, heb ik al jaaaren in mijn Mk8 Titanium.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 57 minutes ago, NeverDespair said: Ja hoor, heb ik al jaaaren in mijn Mk8 Titanium.......... OK, dan hebben ze dat ook al weer gesnoeid in de huidige modellen. Die van mijn is een st line vignale Mk8.5, hij heeft dat jammer genoeg niet meer 😥 Is kijken of ik dat ergens kan vinden in het zwart en zodanig kan inbouwen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted March 4 Report Share Posted March 4 Als je panoramisch dak hebt, niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted March 5 Author Report Share Posted March 5 18 hours ago, Dragunov said: Als je panoramisch dak hebt, niet Ik heb geen panoramisch dak ivm trekhaak, maar heb geen zonnebril vakje in mijn dakhemel van de fiesta MK8.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@rio Posted March 8 Report Share Posted March 8 Hoi patje, hier ook wat info over de mk 8,5. geen zonnebril bakje. geen inklapbare spiegels,was bekend bij aankoop. geen verwarmende spiegels. geen led-verlichting in de drank houdertjes tussen de stoelen. Het zal allemaal wel,kunt er weinig aan veranderen. goed bezig daar bij de Ford. groetjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@rio Posted March 8 Report Share Posted March 8 O ja, bijna vergeten,eigenlijk om te janken je moet de knopjes van de ramen vasthouden om de ramen te sluiten. 😩😩😩😩😩😩 na 36 jaar tig Ford te hebben gereden nu na deze toch maar eens naar iets anders uitkijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 18 hours ago, M@rio said: Hoi patje, hier ook wat info over de mk 8,5. geen zonnebril bakje. geen inklapbare spiegels,was bekend bij aankoop. geen verwarmende spiegels. geen led-verlichting in de drank houdertjes tussen de stoelen. Het zal allemaal wel,kunt er weinig aan veranderen. goed bezig daar bij de Ford. groetjes. Hey M@rio Klinkt allemaal bekend in de oren, en mor op bezuinigen overal.....eigenlijk is het triestig! En dan het goedkoop excuses gebruiken, er waren geen chips voor 🤣🤣 Zelf geen verlichting in het handschoen kastje 😥 Ford gaat op deze manier nog veel klanten verliezen vermoed ik, zelf rij ik ook al 35j met Ford altijd tevreden over geweest mor ik vermoed dat dit ook mijn laatste Ford gaat zijn Grtjs Patje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted March 9 Report Share Posted March 9 On 2-3-2023 at 11:46, Patje Fiesta st line said: Hey, Heeft er iemand in zijn fiesta MK8.0 of MK8.5 een opberg ruimte in de dakhemel voor een zonnebril Had onlangs een fiesta 2020 vervangwagen en deze had dit wel, was wel super handig. Grtjs Patrik Mijn ST-line (eind '19) heeft het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 2 hours ago, Leon Fiesta said: Mijn ST-line (eind '19) heeft het wel. OK 👍 Zoals hier eerder aangegeven is steeds maar meer en meer bezuinigen ja en de corona als excuses gebruiken😥 Bezuinigingen en nog is bezuinigen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted March 9 Report Share Posted March 9 Mijn 8 ST heeft ook geen licht meer in handschoenenkastje en cupholder is ook niet verlicht... B&O logo ook verdwenen op grill in deur Link to comment Share on other sites More sharing options...
R-Dre Posted March 12 Report Share Posted March 12 We hebben een maand geleden een Kuga 2019 erbij aangeschaft (ipv de Mondeo). Zit geen kunstof motorafdekplaat op, geen gezicht. Vraag aan de dealer, vergeten erop te zetten bij de onderhoudsbeurt? Nee meneer ivm de bezuinigingen bij Ford zit dit er bij uw bwj er niet meer op. Ik denk lul verhaal maar mijn onderzoek leerde me dat 2 van de 4 bevestigings "knoppen" ook niet gemonteerd zijn (2 stuks zijn fixed gedesigned in een plastic deel). Op ebay een cover gescoord en de twee ontbrekende bevestigingen besteld bij de dealer. ziet er weer gelikt uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted March 13 Report Share Posted March 13 De "bezuinigingsdrift" zit niet alleen bij Ford. Alle autofabrikanten doen op dit moment miljarden-investeringen in de omschakeling naar elektrische - of plug in - modellen en dat geld moet nu zo snel mogelijk "ergens" vandaan komen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted March 13 Report Share Posted March 13 22 hours ago, R-Dre said: We hebben een maand geleden een Kuga 2019 erbij aangeschaft (ipv de Mondeo). Zit geen kunstof motorafdekplaat op, geen gezicht. Vraag aan de dealer, vergeten erop te zetten bij de onderhoudsbeurt? Nee meneer ivm de bezuinigingen bij Ford zit dit er bij uw bwj er niet meer op. Ik denk lul verhaal maar mijn onderzoek leerde me dat 2 van de 4 bevestigings "knoppen" ook niet gemonteerd zijn (2 stuks zijn fixed gedesigned in een plastic deel). Op ebay een cover gescoord en de twee ontbrekende bevestigingen besteld bij de dealer. ziet er weer gelikt uit Was al bij mijn Focus II zo, de twee bevestigingsstiften (ene bij Ford, andere bij Volvo) en de afdekplaat besteld en zag er ook een stuk afgewerkter eruit Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted April 3 Report Share Posted April 3 In de Active ook gewoon een zonnebril houder. Ik heb in 1 van onze vorige auto zelf 1 ingezet is niet moeilijk alles word erbij geleverd wat je nodig hebt. Enigste spannende is dat je moet snijden in je hemelbekleding, dat onderdeel kan je bestellen bij de dealer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts