Jump to content

Plaats hier je pasfoto!

Jeroen
 Share

Recommended Posts

kee, ik kan nou natuurlijk niet achterblijven :oneens:

Hoop dat et lukt, want weet niet zeker of et lukt om een foto te plaatsen, als de foto van mezelf is gelukt, plaats ik er ook gelijk een paar van me bakkie achteraan {shiny}

Ach, niet gelukt zo te zien. Jammer. Kijk even hier en probeer het nog eens. http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showtopic=580 Ik ben benieuwd.

• Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Sil-Speed-design2003-small.jpg

Ik knip je verzoek even uit je post :mrgreen:

Heb wel een verzoek terug: wie is die dame (en waarom ben IK nooit aan haar voorgesteld?)?

Ze is in ieder geval niet de zus van Fernando! (want die heeft een ECHTE Renault overall in de kast hangen :mrgreen:)

• 1 month later...
  • 2 months later...
Sil-Speed-design2003-small.jpg

Ik knip je verzoek even uit je post :mrgreen:

Heb wel een verzoek terug: wie is die dame (en waarom ben IK nooit aan haar voorgesteld?)?

Ze is in ieder geval niet de zus van Fernando! (want die heeft een ECHTE Renault overall in de kast hangen :mrgreen:)

Haha, zelfs ik weet wie het is.. en nee.. volgens mij maak je GEEN kans. Zoals het plaatje al aangeeft is dit Sil(ke) en komt (verrassend) uit Langedijk.

• 1 month later...
<>....in de (nog te ontwikkelen) members-area. Aangezien deze er nog niet is ....<>

Hoe zit dat? komt dat er nog, of wordt dit topic nog verplaatst???

Maakt mij niet uit, heb mijn kop al in mijn profiel gezet, dus hier ook geen probleem

reesincke.jpg

dit ben ik

0607110006.jpg

en dit is mijn bakkie

<span style='font-size:16pt;line-height:100%'>Vriendelijk verzoek: Geen commentaar op de foto's in dit topic... Moet een fotoalbum worden, en geen keuringsrapport :)</span>

dat bedoel ik

hahah.. volgens mij hebben er alleen mensen gereageerd die vrijgezel zijn :D maar vette tattoo op je rug.. (had ff je site bekeken.. ) maar ik ben meer fan van t dolfijntje :D

Als je het eerste bericht van het hele topic had gelezen..... de bedoeling van dit topic is NIET dat er op gereageerd wordt, maar meer het maken van een smoelenboek zodat je ook een beetje gezichten (of tattoo's :-P ) kan herkennen. .. Buiten dat hebben wij ons eigen 'blondje' thuis in de wieg liggen :-P

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Boehoe heb een paar keer geprobeerd een foto te plaatsen... Probeer het later nog wel eens...

Moet je er eerst 1tje ergens op een website zetten..

bijvoorbeeld http://photobucket.com

En dan kan je via insert Image dat fototje hier neer zetten (dat is de 2e knop rechts naast de 'smile'

Suc6

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Mijn smoel dan ook maar eens hier neerzetten. Aangezien ik toch al op de profielpagina van mn werk sta met deze kutfoto maakt het me niet uit om het hier ook maar neer te zetten. (Inmiddels al 6 kilo afgevallen! 8){dance} )

post-1886-1224680234_thumb.jpg

Dat komt dat je jou foto's toevoegd als attachments, en die worden automatiscg geresized.

Wat je moet doen is je foto uploaden, zoals je nu al in forumgallery hebt gedaan. Je neemt dan de link van de foto, en plaatst deze tussen de zgn img-tags.

In je bericht doe je dit als volgt [img.]link van de foto[/img.] Alleen laat je de puntjes (.) dan weg.

Ik heb jou bericht met foto bewerkt. Als je nu klikt op "edit", kan je bij de foto van de je auto zien wat ik bedoel. Die foto heb ik uit de forumgallery geplukt.

Share

Announcements

• Create New...