Ruud H Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Weet iemand het onderdeelnummer van de elektrische raam schakelaar? Mijn schakelaar is gebroken en wil graag de juiste voor mijn Fiesta MK8. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aprate Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 On 23-1-2023 at 15:06, Ruud H said: Weet iemand het onderdeelnummer van de elektrische raam schakelaar? Mijn schakelaar is gebroken en wil graag de juiste voor mijn Fiesta MK8. Alvast bedankt. Is het een idee om de schakelaar er uit te halen? Zodat je kan zien om welk part nummer het gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud H Posted January 24, 2023 Author Report Share Posted January 24, 2023 1 hour ago, aprate said: Is het een idee om de schakelaar er uit te halen? Zodat je kan zien om welk part nummer het gaat. Dat is op zich best een idee, maar ik ben niet zo’n held met auto’s 😊 Ik ben er zo 1 die alles door de garage laat doen. Ik dacht, als iemand het weet, dan kan ik het bestellen en pas eruit halen als de nieuwe binnen is. Logica van een aardbei natuurlijk 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DexterXL Posted January 27, 2023 Report Share Posted January 27, 2023 Hoe jong is je Fiesta? Dit aangezien er ook veel te lezen is over schakelaars in de MK4 Focus die spontaan scheuren, misschien dan eens navragen bij een dealer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud H Posted January 28, 2023 Author Report Share Posted January 28, 2023 8 hours ago, DexterXL said: Hoe jong is je Fiesta? Dit aangezien er ook veel te lezen is over schakelaars in de MK4 Focus die spontaan scheuren, misschien dan eens navragen bij een dealer? Hoi, De Fiesta is uit 2019 (MK8). Navragen bij de dealer kan nooit kwaad. Thnx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts