Ruud H Posted January 22, 2023 Report Share Posted January 22, 2023 Goedemiddag allemaal, Ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe auto, Ford Fiesta MK8 uit 2019. Ben hier helemaal blij mee en verdiep mij steeds meer in de opties en mogelijkheden, waaronder ook via FORscan. Heb hier gisteren wat aanpassingen mee gedaan en gaat helemaal goed (zoals locking feedback, automatische vergrendeling bij +20km/u en stoel/stuurverwarming knopje in Sync). Ik ben echter benieuwd naar het volgende; Ik zie in mijn boordcomputer netjes waar ik welke snelheid mag rijden, maar in Etis staat dat ik geen verkeersbordherkenning heb. Ik heb geen ingebouwde navigatie. Waar haalt mijn auto dan de informatie van die snelheid vandaan? M.a.w. is de informatie in Etis altijd accuraat, of kan daar een optie anders in staan dan in werkelijkheid? Er staat bijv. ook dat ik geen reservewiel heb, maar die ligt er toch echt netjes in. Daarnaast, is er ergens te vinden wat er in deze pakketten zit: Exclusive Pack 2 en Veiligheidsinrichting pakket 2? Alvast bedankt voor jullie reactie(s). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted January 22, 2023 Report Share Posted January 22, 2023 Vind etis echt een draak. Het is gewoon niet duidelijk. Je zou in forscan kunnen kijken wat er bij verkeersbord herkenning staat. Aangezien je geen navigatie hebt dan moet je auto het wel hebben. Reservewiel kan natuurlijk door de vorige eigenaar er in gelegd zijn. De twee pakketten die je noemt zijn volgens mij niet in Nederland geleverd, is het een buitenlandse auto. De meeste landen hebben hun eigen uitvoeringen met daarbij behorende opties en pakketten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud H Posted January 22, 2023 Author Report Share Posted January 22, 2023 Hi Niels, dank voor je reactie. De auto is geïmporteerd uit België. Lastig dus blijkbaar te zeggen wat die pakketten inhouden? In FORscan kom ik de optie wel tegen, maar staat disabled. Misschien kan ik het daar nog aanpassen en activeren. Ik heb backups gemaakt van de modules, dus kan daar wel mee spelen Nogmaals dank, ik laat nog weten of het is gelukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts