Jump to content

Scherm freeze bij aansluiten iPhone

Ruud H
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, ben helemaal nieuw hier en heb het forum al afgezocht. Kon helaas het antwoord op mijn vraag niet vinden.

Als ik mijn iPhone aansluit via usb, dan loopt 9 vd 10 keer mijn scherm helemaal vast. Dan blijft het startscherm, met radiozender, in beeld, maar ik kan helemaal niets meer. Het kabeltje verwijderen, ‘ontdooit’ het scherm niet. Moet dan echt motor uitzetten, paar minuten wachten en dan doet m’n scherm het weer. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing?

Heb de laatste versie van Sync, telefoon is up-to-date. Ford Fiesta 1.0 ecoboost, MK8.

Alvast bedankt 👍🏻

Hoi, bedankt voor je reactie 👍🏻

ik heb Sync 3.3, zonder navigatie. iPhone 13 met laatste versie iOS (16.2).

ik heb zojuist CarPlay van mijn telefoon gehaald en verbinding op beiden verwijderd. Daarna telefoon en auto opnieuw met USB kabel gekoppeld. Werkte daarna weer. Lijkt dus voor nu opgelost, maar ik hou het in de gaten.

38 minutes ago, BlackFocus said:

Ok dit probleem heb ik vaker gehoord met de iPhone 13 oplossing is er niet echt volgens Ford

Wel vaak gehoord dat vaker voorkomt met niet orginele Apple kabels 

Maar goed voorlopig voor nu opgelost 

Helaas, lijkt niet opgelost. Vandaag weer freeze. Heb Sync via Reset opnieuw gestart en toen werkte het weer. Maar blijft blijkbaar freezen. Inderdaad geen originele kabel. 

• 2 weeks later...

Hier af en toe hetzelfde gesteggel. Apple,Belkin, Ugreen & Baseus kabels, het maakt nul verschil. Wat ik nu doe is de auto niet direct starten even het scherm laten opstarten en daarna iPhone in de kabel. Dit lijkt nu goed te gaan. 

Share

• Create New...