Jump to content

Sync 3 module (Mk8 compatible en niet compatible), Sync 3 scherm (Mk8) + kabel, Mk7.5 Sync 1.1 Navigatie + scherm + alle plastic onderdelen, Mk7.5 BCM, Mk7.5 Radio + Radio met DAB, Mk7.5-ish Wiring Diagram, Focus radio knoppen

TristanT
 Share

Recommended Posts

Omdat ik al een tijdje geen Fiesta meer heb en mijn berging vol ligt gaat alles weg. Dit betekend niet dat er geen redelijk prijs voor gevraagt gaat worden. Bedenk wat je er voor wilt geven en wat de waarde is voordat je een bod uitbrengt.

Interesse? Stuur een DM, reply krijg ik vaak extern geen bericht van en ik kijk bijna niet meer op het forum. Vragen naar de prijs kan maar dan krijg je de marktplaatsprijs ipv de Forumprijs.

Fiesta Mk7.5, de volgende onderdelen worden liefst niet los verkocht: maar als geheel

• Bezel radio
    uTwaMUm.jpgi0IchLu.jpg
  • Knoppen voor Mk7.5/Sync 1.1 met navigatie, C1BT-18K811-RA
    WPKkEPd.jpgyKEWaof.jpg
  • Display met houder, navigatiekaart ontbreekt, F1BT-18B955-DC
    6vAlxN6.jpgyqwAYxZ.jpg
  • Top bezel voor sync 1.1 kleurenscherm, C1BB-A945N56
    KR2gjKn.jpgiugTP9F.jpg
  • Sync 1.1 module
    yTxfGOm.jpgq1fwBYD.jpg
    0CYLdSn.jpg
  •  

Fiesta Mk7.5 Losse onderdelen:

• Mk7.5 BCM (DN1T-18K600-JG, HW08, SW 10.01)
    mwUe3z4.jpgNsjoKj3.jpg
  • Fiesta Radio (GEEN DAB) E1BT-18C815-GL
    JaNXe6G.jpgSJZ5fkI.jpg
  • Fiesta Radio (WEL DAB) E1BT-18C815-HL
    XG1DLek.jpgyUoAo4I.jpg

Fiesta Mk8 (of compatible):

• Scherm + knoppen H1BT-18B955-FD (stof en vingerafdruk niet inbegrepen, geen krassen, seal broken wegens interne inspectie na koop)
    C9CChum.jpgCAGXG1h.jpg
  • Display kabel, ik weet niet 100% zeker of die voor een fiesta mk8 is. Code K1BT-14F664-BA
    kEYdZoE.jpgWLST2Xe.jpg
  • Sync module, let op: de kabels zijn een connector voor een sdcard reader zodat je de flash storage van de module kan uitlezen. Als je niet snapt wat dit is wil je dit niet hebben. De SD reader aansluiting heb ik ergens liggen, word naar gezocht maar het maakt een breakout in ieder geval stukken makkelijker. Extern heeft module lichte brandschade, intern is hij in orde (behalve wat roest door die brandschade) H1BT-14G371-FEC. Installatie is Sync 3.4, configuratie is onbekend. 
    eKZmrsj.jpg7BuN19u.jpg

Losse onderdelen voor andere dingen (Bijvoorbeeld Mk7.5 Sync 3 upgrade)

• Sync 3 module, komt uit een Ford Courier welke ongeveer gelijk is aan een Mk7.5 qua electronica. Deze bevat de originele firmware (sync 3.0) en is opgevoed voor een Mk7.5. Dit is een navigatie unit (64GB).
    yQzq2UJ.jpgLROBRWd.jpg
  • Focus knoppenset (kan gebruikt worden voor een Mk7.5 sync 3 upgrade of voor te testen zoals ik heb gedaan) niet in bijzonder goede staat maar werkt.
    x5YwotU.jpg
  • Ford "Fiesta 2017" wiring diagrams. Let op, dit is de Amerikaanse fiesta. 95% hetzelfde als de EU Mk7.5 maar niet helemaal (sommige draadkleuren zijn anders en enkele dingen zitten niet iets anders vast). Leuk voor de hobbyist.
    LV7Nx4h.jpg4w8CRBd.jpg
  •  

• TristanT changed the title to Sync 3 module (Mk8 compatible en niet compatible), Sync 3 scherm (Mk8) + kabel, Mk7.5 Sync 1.1 Navigatie + scherm + alle plastic onderdelen, Mk7.5 BCM, Mk7.5 Radio + Radio met DAB, Mk7.5-ish Wiring Diagram, Focus radio knoppen
  • 1 month later...
  • 1 year later...
 Share

• Create New...