Jump to content

Led verlichting Fiesta ST-Line MK8

jesper_jh
 Share

Recommended Posts

Hi,

Ik zou graag mijn koplampen & mistlampen willen vervangen voor LED verlichting, maar kan er maar moeilijk achterkomen welke verlichting dan de juiste is.

Kan iemand misschien zijn ervaringen delen en voor welke lampen hij dan heeft gekozen?

Bedankt alvast! 
Gr, Jesper

• 10 months later...
2 minutes ago, Dragunov said:

Clips zijn wel gevoelig om te breken

Welke clips? Ik kreeg de omlijsting er makkelijk uit. 

de achter verlichting units er uit halen krijg ik wel de kriebels van. Zit zo erg vast dat het plastic kraakt en je bang bent dat het breekt 

Het zat bij mij zo strak vast dat ik rechts achter het busje uit de carrosserie trok waar de pin in zit om de boel bij elkaar te trekken

On 18-10-2023 at 09:34, Dragunov said:

Vooraan, de omranding van de mistverlichting. Die zit met lipjes vast, kan gebeuren dat lipje doormidden breekt

Bij sommigen zijn inderdaad de hoeken afgebroken van de achterlichten... 

Ik heb een MK7,5 ST Line en heb meteen na aflevering (tweedehands) de mistlampjes laten vervangen door goedkope Leds. Geel, neigend naar groen. Simpel klusje volgens de monteur en geen problemen met de CAN bus. Wanneer er voldoende straatverlichting is rijd ik dus met enkel mistlampen aan. Ik overweeg Leds voor m'n dimlicht. Alleen Osram heeft lampen toegelaten voor de openbare weg. Op hun webstek staat een overzicht van geschikte auto's (https://media.osram.info/media/img/osram-dam-22090835//LEDriving_LED_NB_Fahrzeugliste_EN_04102023.pdf). Daar staat ook wat je extra nodig hebt, in mijn geval een soort montageadapter. Geen woord over een CAN busadapter terwijl ik dat bij hoofdverlichting wel verwacht. Maar ja, ik heb ook Ledrichtingaanwijzers in de spiegels zonder storingsmelding.
Indien iemand ervaring heeft met de Osram Leds in zijn MK7,5 met projectielampen lees ik dat graag.

Share

• Create New...