SietseMuse Posted September 10, 2022 Report Share Posted September 10, 2022 Goedendag, ik ben benieuwd of jullie tips/ Informatie hebben over het motor tunen van een MK8 mild hybrid 1.0 met 125pk. ik zie op sommige websites van tuners deze motor variant niet staan en vraag me dan ook af of hetgeen ze beloven nog wel van toepassing is. wellicht is er hier al iemand die een stage 1 heeft laten uitvoeren? Ik zou graag richting de 150pk gaan voor net wat meer punch. Beetje meer koppel is ook niet weg 😉. let me know! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted September 10, 2022 Report Share Posted September 10, 2022 Het lijkt zeer waarschijnlijk, dat je via een telefoontje naar de fa. Mebu in 1 keer het juiste antwoord krijgt op je vraag.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted April 24, 2023 Report Share Posted April 24, 2023 Wat ik begrijp schijnt dit her en der problemen te geven ivm met het hybride deel , het werkt wel maar geeft wel motorstoringen aan in het dashboard Ik wou het ook laten doen , maar heb om die reden ervan afgezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts