Kenis Carlo Posted September 2, 2022 Report Share Posted September 2, 2022 Hallo iedereen ik kom uit Belgie en wil me even voorstellen en heb ook een probleem . Zoals je weet moeten wij hier in Belgie ieder jaar naar de autokeuring en daar wordt nu ook de uitstoot van de auto gemeten ( hoeveel stofdeeltjes die ik uitstoot ) Dus bij mij was dat veel te hoog met als gevolg dat mijn wagen werd afgekeurd Dus ik terug naar de garage en daar zeiden ze dit kunnen we oplossen door de katlitisator te laten reinigen Maar dat heeft me wel 400 euro gekost !!!!!! Nu is mijn vraag zijn er andere en veel goedkopere dingen die ook kan doen zodat mijn uitstoot van stofdeeltjes verlaagd en ik ook door de keuring geraak ???? Mijn Fiesta is van 2012 Euro 5 diesel 1399 cc En hij rijd fantastisch ben er heel blij mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted September 2, 2022 Report Share Posted September 2, 2022 Hi en welkom. Dit is het voorstel deel van het forum. Bedoeld om je even voor te stellen, zodat mede forum bezoekers een beeld krijgen van wie je bent en welke auto je rijdt, reed etc. Wil je antwoord krijgen op je technische vragen adviseer ik je om een 2e topic te openen in een van de technische onderdelen van dit forum (-; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted September 2, 2022 Report Share Posted September 2, 2022 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorrie Posted September 2, 2022 Report Share Posted September 2, 2022 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted September 3, 2022 Report Share Posted September 3, 2022 Welkom landgenoot 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 3, 2022 Report Share Posted September 3, 2022 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted September 3, 2022 Report Share Posted September 3, 2022 Welkom hier 🤚 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts