Fiesta Eagle Posted August 5 Report Share Posted August 5 Hallo Allemaal, Ik ben Michael, en ben nu de gelukkige eigenaar van een fiesta mk8 uit 2017. Ik heb hiervoor focus gereden en heb ook nog een s-max uit 2008. Ben op het forum al aardig aan het rondneuzen geweest, voor aanpassingen met forscan aan de fiesta. Sommige zijn aardig gelukt maar merk dat ik ook jullie hulp nodig ga hebben om dingen te leren. De aanpassingen die op de site staan zullen vast niet altijd, geschikt zijn voor mijn fiesta en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen daarin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted August 5 Report Share Posted August 5 Welkom hier 👋 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted August 5 Report Share Posted August 5 Welkom 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted August 5 Report Share Posted August 5 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted August 6 Report Share Posted August 6 Ook welkom 😇 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted August 6 Report Share Posted August 6 Welkom, veel plezier met je Fiesta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted August 7 Report Share Posted August 7 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts