Raymon04 Posted August 3 Report Share Posted August 3 Hallo daar, Na een aantal jaartjes Fiesta-loos te zijn, begint het toch weer te kriebelen om weer met zo'n feest op wielen te gaan rijden. Van mijn toenmalige Mk6.5 Ultimate Edition ben ik door omstandigheden overgestapt naar een Renault Clio tce90. Best mooie auto maar ik begin me langzaam aan te ergeren aan de overbodige krappe 5 deurs instap en het gebrek aan rijbeleving/plezier. Omdat m'n Mk6.5 nog altijd de leukste auto is die ik gehad heb, gaat er binnen nu en een paar maanden weer een Fiesta komen. Ik wil nog wat rekenwerk gaan doen maar als het kan, gaat er dan toch maar een Mk7/7.5 ST van niet ouder dan 2013, komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted August 3 Report Share Posted August 3 welkom, eventueel back, 😇 succes bij zoektocht!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted August 3 Report Share Posted August 3 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted August 5 Report Share Posted August 5 Welkom weer 🤚 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted August 5 Report Share Posted August 5 Welkom 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts