Jump to content

Sync 3 kaart update F11 beschikbaar

Recommended Posts

Zojuist geïnstalleerd de laatste sync 3.4 (22110) versie en de F11 kaart update.

via de syn3 updater van cyanlabs.

Heeft iemand al gekeken of ze via de officiële weg ook al aangeboden worden?

Posted (edited)

Als je de f11 kaart wil gebruiken moet je ook downgraden naar een lagere sync versie en dat gaat nog niet samen met my2020 en nieuwer .https://community.cyanlabs.net/t/sync-3-4-22110-2021-maps-feedback-issues/5207

Edit: EU kaart schijnt niet beveiligt te zijn en kan wel. Dit was vorig jaar bij de NA versie ook het geval nu dus niet meer.

Edited by Nielsicq
Eu versie schijnt wel te kunnen. En link aangepast

Je kan ook nieuwe systemen updaten laat hem op auto detect staan en dan update hij oude en nieuwe systemen, daar om is de software zo gemaakt om dit juist tegen de te gaan dat men zijn zijn apim Soft bricked.

Bij die van mij zet ik hem wel op auto install omdat het een nieuwe auto is en weet wat ik doe.

En zoals Niels aangeeft Eu kaart is gelijk geactiveerd sleutel zit erbij in.

Bij nieuwere systemen (vanaf MY20) kan je niet langer reformat uitvoeren, driver voor nieuwere scherm zit er niet langer in. 

• 2 months later...
On 25-5-2022 at 14:41, Nielsicq said:

Zojuist geïnstalleerd de laatste sync 3.4 (22110) versie en de F11 kaart update.

via de syn3 updater van cyanlabs.

Heeft iemand al gekeken of ze via de officiële weg ook al aangeboden worden?

Net sync + kaart update gedaan.beide zoals jij vermeld met de versie geüpdatet. Maar nu krijgt ie blijkbaar weer een map update? Twee keer maps update?

Vandaag nog even Ford Nederland aan de lijn gehad, en deze doen nogal vaag over Sync 3.4.

Er werd me gezegd dat het nog niet officieel naar buiten mag komen maar er dit jaar een verrassende update aankomt.

Weet iemand iets meer over 3.4 of deze verrassende update?

Wil ook wel eens weten wat de verrassende update zal zijn, want SYNC3 is zo goed als uitgewerkt

On 31-5-2022 at 09:45, richard b said:

Er zit een beveiliging(MY20) in de software gebouwd om dat te voorkomen 

Maar sommigen slagen er dan nog in om via reformat de installatie uit te voeren, want ze zetten gewoon beveiliging uit ;) 

4 hours ago, FiestaRally said:

Net sync + kaart update gedaan.beide zoals jij vermeld met de versie geüpdatet. Maar nu krijgt ie blijkbaar weer een map update? Twee keer maps update?

Via welke weg heb je ge-update ? Als je in het instellingen menu kijkt welke versies heb je dan?

Je moet eens zien op de Discord van SynUpdater, daar is er discussie over de nieuwe build die eraan komt...

Alhoewel dat er nog niks is gemeld daar over eventuele veranderingen

15 hours ago, Nielsicq said:

Via welke weg heb je ge-update ? Als je in het instellingen menu kijkt welke versies heb je dan?

Gewoon via ford.

3.4

build: 22110

F11 kaarten

Misschien F 12 kaarten?

17 hours ago, Almeron said:

Vandaag nog even Ford Nederland aan de lijn gehad, en deze doen nogal vaag over Sync 3.4.

Er werd me gezegd dat het nog niet officieel naar buiten mag komen maar er dit jaar een verrassende update aankomt.

Weet iemand iets meer over 3.4 of deze verrassende update?

3.4 staat er toch al een tijdje op. Tenminste bij mij wel.

45 minutes ago, FiestaRally said:

Gewoon via ford.

3.4

F11 kaarten

Misschien F 12 kaarten?

F11 kaarten zijn net uit de meesten kunnen hem nog niet eens downloaden.

Mijn vermoeden is dat mensen op 3.0 straks ook naar 3.4 kunnen tenminste dat hoop ik.

7 hours ago, FiestaRally said:

Gewoon via ford.

3.4

F11 kaarten

Misschien F 12 kaarten?

F12 kaarten zullen nog niet voor direct zijn, er is al intern een nieuwe build uit, ene build had problemen met telefoons, dus hebben ze dan nog maar een build die deze nieuwe gecreëerde bug fixt

wellicht sync 4 software voor de 3.4 mede omdat de sync 4 systemen niet te leveren zijn op moment., want de nieuwe wagens zit gewoon sync 3 in, en een aantal zit sync 4 in.

Software kan je natuurlijk herschrijven en pas maken voor het sync systeem ,ze zullen toch iet moeten ondernemen in dit verhaal.

we wachten gewoon even af wellicht krijgen we allemaal een Ford Mustang cadeau :-)

On 19-8-2022 at 12:47, FiestaRally said:

3.4 staat er toch al een tijdje op. Tenminste bij mij wel.

Helaas kan ik deze nog steeds niet via Ford krijgen en heb ze daarom gebeld. Hier kreeg ik dus te horen dat er uiterlijk voor het eind van dit jaar een update komt die het huidige Sync systeem vervangt.

On 18-8-2022 at 21:23, Nielsicq said:

Sync 3, Softwareversie 3.0.   Via de Ford website geprobeerd te updaten maar 3.4, maar krijg deze melding.

Je SYNC-software is helemaal up-to-date. Er is geen actie vereist.

Share

• Create New...