Jump to content

Sleutel probleempje...

Recommended Posts

Goeiedag mede leden,

Sinds een week geleden deed de afstandsbediening van m'n autosleutel (MK7) niets meer...

Batterijtje vervangen en nog steeds niets.

2 dagen later naar een sleutelmaker geweest, daar hebben ze de sleutel getest en zijn tot de conclusie gekomen dat deze geen signaal meer uitzende.

Op de printplaat van de sleutel zaten een X aantal losse contactpuntjes, dit hebben ze gesoldeerd en daarna gaf hij weer een volledig signaal aan! Super!? Niet?..

Ik loop maar de auto toe en kom er achter dat de afstandsbediening het nog steeds niet doet, terug naar binnen een medewerker mee naar buiten en had het ovet het synchroniseren van de sleutel.. heb dit al 1 keer eerder gehad na een leeg batterijtje.

Beste man zet 4x het contact op stand 2 binnen een X aanta seconden je hoort een signaal, dan kwestie van de knop indrukken en hoppa gesynchroniseerd/ingelesen!

Nope...

Ik een afspraak gemaakt bij de ford dealer en daar is dit uit gekomen;

"De afstandsbediening is kapot"

Ondanks dat zend hij wel op volledige sterkte signaal uit èn de knop waar ik de kofferbak mee kan openen werkt wel gewoon(?)

Prijskaartje wat dit gaat kosten kwam zo richting de €300,-

Vind ik best veel voor zoiets en hoopte of iemand hier wat meer over weet of dit mischien al heeft meegemaakt.

Super bedankt alvast,

Groet Dennis.

Share

• Create New...