xWysk Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 Beste lezers, Een aantal vraagjes voor het tunen.. In het begin vond ik de standaard uitlaat van de ST2 toch wat stil en ben ik gegaan voor de Milltek non res non race versie. De non race omdat ik het niet te overdreven wilde hebben. Nu na een tijdje ben ik nogsteeds tevreden maar mag het voor mij nog wel een tandje omhoog, het liefst met hele milde burbles (zonder mapping het liefst). Nu lees ik her en der wat over de downpipe ook in verband met APK en andere modificaties die erbij komen kijken (zoals andere intercooler per stage, andere air intake, chip tuning etc. etc.). Ik heb dus de volgende vragen... * Is het verstandig/ aan te raden om een stage 1 erbij te doen als ik toch voor een andere downpipe zou gaan? * Welke andere modificaties komen er kijken voordat en of nadat je zo'n downpipe hebt geïnstalleerd? * Hoe zit het met de APK als je aan zulke modificaties begint? * Hoe is jullie ervaring hiermee en welke merken/ tuners zouden jullie dan aanraden? Met vermogen lijkt het me ook wel tof om daar wat in vooruit te gaan, maar zou het dan wel willen houden op een stage 1 (revo?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts