Hen. Posted May 4 Report Share Posted May 4 Mijn claxon van mijn Ford Fiesta werkt niet. Ik wil heb graag uitbouwen om deze te controleren maar......ik vind de claxon niet. Wie wil mij helpen ? Gr.Hen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted May 5 Report Share Posted May 5 Onder koplamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen. Posted May 5 Author Report Share Posted May 5 Hallo Dragunov, Dank voor je reactie. Ik ga morgen meteen zoeken. (Ik ga er vanuit de rechter koplamp) Gr. hen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen. Posted May 11 Author Report Share Posted May 11 Het was dus de linkerkoplamp. Koplamp uitgebouwd. Draad van de claxon zat wel vast maar erg gecorrodeerd. Schoongemaakt (d.m.v. opschuren) en de aansluitklem (Amp) met de combinatie tang iets meer ingeknepen zodat deze beter vast zat. Probleem opgelost............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 12 Report Share Posted May 12 Altijd goed te horen dat het is opgelost😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts