ruudfiesta Posted May 3, 2022 Report Share Posted May 3, 2022 Hey forumleden, ik ben er net achter gekomen dat rechtsachter mijn veer is gebroken van mijn fiesta uit 2017.😅 nu heb ik eigenlijk een hele simpele vraag. Welk merk zal ik nemen? ik wil gewoon normale veren die voldoen aan originele kwaliteit. Dus geen verlaging of stuggere veren. Hopelijk kunnen jullie mij de juiste richting opsturen.😀 alvast bedankt. Greetings. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 3, 2022 Report Share Posted May 3, 2022 Niet de goedkoopste iig Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted May 3, 2022 Report Share Posted May 3, 2022 Als je normale veren wil ! Zou ik voor orgineel  gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruudfiesta Posted May 3, 2022 Author Report Share Posted May 3, 2022 thanks voor de replies. de goedkoopste ben ik inderdaad sowieso geen voorstander van. Maar bijvoorbeeld van Sachs veren staan voor €65 maar ook nog een andere voor €25. Gaat mijn voorkeur uit naar die van €65. Maar de merken zeggen mij niet zoveel. Sachs, Bilstein, CS germany, Monroe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted May 3, 2022 Report Share Posted May 3, 2022 Wat kost een orginele dan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted May 4, 2022 Report Share Posted May 4, 2022 Ik heb na een gebroken veer mijn veren vervangen voor de normale veren van bilstein bij mijn mk7, zijn prima veren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts