Jump to content

Beschikbare opties mk8 ST

RensP
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben aan het kijken naar een volgende auto, een mk8 ST. Mijn huidige auto is een mk7,5 ST Revo stage 1.

Nu ben ik aan het zoeken en vind meerdere mooie auto's.

Mijn vraag is welke opties zijn/waren er allemaal  beschikbaar voor de mk8 ST? Zoals pano-dak, Led kop- en achterlampen enzovoort.

Is er iemand die een optielijst heeft of weet waar ik dit kan vinden?

Vriendelijke groeten,

Rens 

Nu is het zoiezo de 8.5 als je een nieuwe laat bouwen, maar de 8 ST-3 had volgende opties:

• ST performance pack [Mechanisch sperdifferentieel; Launch Control en Performance schakelindicator]
  • LED-koplampen (incl. LED-achterlichten)
  • Driver Assistance Pack 2 [BLIS (Blind Spot Information System - dodehoekwaarschuwing), incl. Cross Traffic Alert (waarschuwing tegemoetkomend verkeer); Deurbeschermers; Premium instrumentenbord; Traffic Sign Recognition (herkent en toont verkeersborden) met Intelligent Speed Assist; Automatische grootlichten; Driver Alert; Pre-Collision Assist: waarschuwing en indicatie afstand en actieve noodremassistentie; Achteruitrijcamera]
  • Elektrisch openend panoramisch dak
  • Alarm

15 hours ago, Dragunov said:

Nu is het zoiezo de 8.5 als je een nieuwe laat bouwen, maar de 8 ST-3 had volgende opties:

• ST performance pack [Mechanisch sperdifferentieel; Launch Control en Performance schakelindicator]
  • LED-koplampen (incl. LED-achterlichten)
  • Driver Assistance Pack 2 [BLIS (Blind Spot Information System - dodehoekwaarschuwing), incl. Cross Traffic Alert (waarschuwing tegemoetkomend verkeer); Deurbeschermers; Premium instrumentenbord; Traffic Sign Recognition (herkent en toont verkeersborden) met Intelligent Speed Assist; Automatische grootlichten; Driver Alert; Pre-Collision Assist: waarschuwing en indicatie afstand en actieve noodremassistentie; Achteruitrijcamera]
  • Elektrisch openend panoramisch dak
  • Alarm

Winterpack is ook een optie geweest met stuurverwarming. Als je tweedehands koopt; er zijn echt heel veel Duits import auto's, daar ontbreken vaak de meeste opties.

Yes, maar met de eerste niet. Neem toch aan dat de topic starter naar tweedehands kijkt, anders zie je de opties namelijk wel op de website. Zeker ook weer vanuit Duitsland een optie.

Sommige opties waren eerst los verkrijgbaar en zijn later in optiepakketten samengevoegd. 
bedenk dus welke opties je belangrijk vindt, en kijk of de auto die je op het oog heb die ook heeft (probeer zoveel mogelijk op de foto’s te kijken, de lijstje met opties zijn niet altijd 100%   juist…

Mijn auto heeft bijvoorbeeld wel de achteruitrijcamera maar geen dodehoek detectie. Deze zijn later samengevoegd in een safetypakket.

Dode hoek detectie Bliss is niet meer leverbaar  staat ook niet meer in de optie lijst.

Zal vast met chips te maken hebben, kan mij niet voorstellen dat men bewust bliss van de lijst gehaald heeft , ideaal systeem systeem vind ikzelf.

heb het gelukkig zelf nog op de auto, 1 van de laatste MK8 die voor de update van de band gerold is in Duitsland.

11 hours ago, Jeroen said:

Bedenk dus welke opties je belangrijk vindt, en kijk of de auto die je op het oog heb die ook heeft (probeer zoveel mogelijk op de foto’s te kijken, de lijstje met opties zijn niet altijd 100%   juist…

Dat heb ik met mijn ST-line ook ervaren inderdaad. Verkopers zijn vaak best makkelijk om alle vinkjes in de advertentie maar aan te klikken maar dat klopt zeker niet altijd. Bij de auto die ik uiteindelijk gekocht heb klopte het wel trouwens, maar zeker in de aanloop er naar toe (en daarmee het digitaal vergelijken van de verschillende auto's) kom je dan soms bedrogen uit.

Met dank aan jullie goede hulp vandaag een mooie ST gekocht, aantal van de aanwezige opties:

- winterpack, o.a. verwarmd stuur, voor- achterruit verwarming, stoel verwarming

- Limited Sper diff,  launch control

- Rijstrook assistent met correctie

- verkeersbord herkenning 

- Glazen pano dak, schuif- kanteldak

- Led verlichting rondom

- licht- en regensensor, automatische grootlicht

- Keyless entry / start

- Cruise control

- Cross traffic alert, Dode hoek detectie

- Deur beschermers

- camera achterzijde, parkeersensoren achter

Al met al een zeer complete auto denk ik zo...

Iemand nog geïnteresseerd in een mooie blauwe Fiesta ST uit 2014 met oa:

- Milltek cat-back non resonated

- st200 Luchtfilter huis met K&N inlegfilter

- Revo stage 1 met dyno rapport MEBU

- Maxton spoilerlip  

advertentie volgt nog, moet nog foto's maken enzovoort.

23 minutes ago, RensP said:

Al met al een zeer complete auto denk ik zo...

Lekker vol met opties!

veel rijplezier :cheerlie:

welke kleur eigenlijk?

Share

• Create New...