Jump to content

Hoe demonteer je de houder voor de stok?

Recommended Posts

Ik volg even, ik heb gasdempers gemonteerd en de stok er uit gehaald maar kreeg de gele clip ook niet los 😇

waarschijnlijk te voorzichtig…

Wat ik bij de auto kan zien is een ovaal gat en er staat me iets van bij dat je hem een kwart slag linksom moest draaien tegen de klok in dus. Maar 100% weet ik het niet. Kan ff de stok en houder niet vinden in de schuur

Kan ik altijd eens proberen natuurlijk...

Online vind je alleszins geen info erover, enkel hoe men een stok moet verwijderen, maar dat is bij de Fiesta piece of cake

Die foto gaat vast helpen! Ik vermoed dat die middelste rand achter het metaal in de auto valt… van het weekend eens kijken of ik het los kan krijgen zonder de boel te slopen (de stok ligt nog ergens in de schuur, kan die plastic klem mooi bij )

Zit nog eens na jou foto en de kunstof klip te kijken. Maar denk dat die eraf moet door hem voorover te drukken en dan het lipje aan de achterkant omhoog drukken/trekken

11 hours ago, Steelmaster said:

Zit nog eens na jou foto en de kunstof klip te kijken. Maar denk dat die eraf moet door hem voorover te drukken en dan het lipje aan de achterkant omhoog drukken/trekken

Klopt inderdaad, maar je moet wel flink kracht zetten. Het is mij wel gelukt op deze manier.

• 2 weeks later...

Dank voor de foto, ik had het al eerder geprobeerd, maar de verkeerde kant op zitten duwen 🙄

Nu weer wat strakker onder de kap 😄

Share

• Create New...