Jump to content

Waar is deze stekker voor?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Weet iemand waar de (bij mij loze) stekker die onder de hemelbekleding links achter bij de kofferbak klep (van buitenaf gezien) zit, voor is en wat je daar op aan kunt sluiten? Ik zag hem toen ik de los zittende hemelbekleding ging vast zetten (met velcro, kan ik er ooit nog weer eens bij!). Het gaat om een MK8 Titanium van november 2017. Alvast dank voor de reacties.

Martin.

59 minutes ago, Nielsicq said:

Kan van alles zijn. Denk dat als je een foto post je meer reactie krijgt.

Hi Niels,

Bedankt voor je reactie. Ik zal de foto er nog bij doen.

7 hours ago, FiestaFan said:

Weet iemand waar de (bij mij loze) stekker die onder de hemelbekleding links achter bij de kofferbak klep (van buitenaf gezien) zit, voor is en wat je daar op aan kunt sluiten? Ik zag hem toen ik de los zittende hemelbekleding ging vast zetten (met velcro, kan ik er ooit nog weer eens bij!). Het gaat om een MK8 Titanium van november 2017.

IMG_20220321_182115 2.jpg

Hoi Richard,

Bedankt voor je reactie. De auto is voorzien van achteruitrijcamera,  de stekker zal voor nog iets anders zijn. Ik zoek op internet maar tot nu toe kan ik niet vinden waar de stekker voor is. Hopelijk is er hier iemand die het weet.

In de Ford brochures en prijslijsten van 2017 zie ik niet een optie staan voor een dashcam, denk ook niet dat de stekker dan daar voor zal zijn.

Share

• Create New...