MartinB Posted November 28, 2021 Report Share Posted November 28, 2021 https://www.kwsuspensions.de/shop?c_make=36&c_model=39675&c_car=142178&pgs=160 Kost een paar centen, maar is serieus goed spul. Misschien montage intercooler uitbesteden met behulp van een brug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted November 28, 2021 Author Report Share Posted November 28, 2021 4 hours ago, MartinB said: https://www.kwsuspensions.de/shop?c_make=36&c_model=39675&c_car=142178&pgs=160 Kost een paar centen, maar is serieus goed spul. Misschien montage intercooler uitbesteden met behulp van een brug? Bedankt! Lastige bij de Puma, er zijn zo weinig mensen die de auto überhaupt hebben, laat staan met zulke aanpassingen. Ik zou niet weten wat ik me er bij voor zou moeten stellen op de Puma.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinB Posted November 29, 2021 Report Share Posted November 29, 2021 Mebu in Nootdorp heeft wel goede kennis van Ford, dus dat is misschien een adres. Die KW schroefset onder een Puma zou ik ook twijfelen als je daar mee zit. Bij een snelle hothatch als de Fiesta kan ik mij dit goed voorstellen, maar een mini crossover verlagen is denk ik een tikkeltje overdreven. Maar misschien denk jij daar weer anders over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted November 29, 2021 Author Report Share Posted November 29, 2021 2 hours ago, MartinB said: Mebu in Nootdorp heeft wel goede kennis van Ford, dus dat is misschien een adres. Die KW schroefset onder een Puma zou ik ook twijfelen als je daar mee zit. Bij een snelle hothatch als de Fiesta kan ik mij dit goed voorstellen, maar een mini crossover verlagen is denk ik een tikkeltje overdreven. Maar misschien denk jij daar weer anders over. Ik ben binnenkort bij Mebu voor de Milltek, dan ga ik ook de dyno weer op. Maar ik denk dat nog niemand dit gedaan heeft met een Puma. Het is vaak ook maar 2/3cm in hoogte, dat kan best. Wel wil ik het eerst meemaken, dat gaat niet echt lukken haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinB Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Mooi filmpje en wat een coureur! Reed eerder al in de Fiesta ST op een vrij nat circuit en was nog leuker om te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted December 6, 2021 Author Report Share Posted December 6, 2021 Nieuwe kleine upgrade maar erg blij mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted December 6, 2021 Report Share Posted December 6, 2021 Heel cool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted December 6, 2021 Report Share Posted December 6, 2021 Lekker kleurtje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted December 6, 2021 Report Share Posted December 6, 2021 Mooi mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvanderven Posted December 7, 2021 Report Share Posted December 7, 2021 Heel gaaf die gordels! Waar heb je het laten doen? Zou je kunnen delen wat het koste en hoelang de installatie duurde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted December 7, 2021 Report Share Posted December 7, 2021 Mooie match !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted December 7, 2021 Author Report Share Posted December 7, 2021 4 hours ago, dvanderven said: Heel gaaf die gordels! Waar heb je het laten doen? Zou je kunnen delen wat het koste en hoelang de installatie duurde? Ik heb het laten doen bij CM Customs in Hengelo (Instagram). Pure professional, doet ook werk voor bijvoorbeeld Absolute Motors. Bekleding, sturen, gordels. Kosten besparen op goedkopere gordels en een amateur zou ik in ieder geval niet doen. De prijs: 2 gordels kost €325,- 5 gordels kost €600,- Tijdsduur: 2 gordels circa 2 uur 5 gordels circa 4 uur Let wel, deze informatie geldt voor 5-deurs auto's. Vaak moet er bij 3-deurs, cabrio's etc het heel achterpaneel er uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted February 10, 2022 Author Report Share Posted February 10, 2022 Upgrade voor de Puma, ik kan helaas de naam van het topic niet veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted February 10, 2022 Report Share Posted February 10, 2022 Nice! (Via de 3 stipjes kan je je bericht rapporteren en verzoeken om de titel van je topic aan te passen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted February 10, 2022 Author Report Share Posted February 10, 2022 51 minutes ago, Jeroen said: Nice! (Via de 3 stipjes kan je je bericht rapporteren en verzoeken om de titel van je topic aan te passen) Ah top, bedankt! Ik heb m’n eigen bericht even gerapporteerd! 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted February 11, 2022 Author Report Share Posted February 11, 2022 Ik heb overigens even een filmpje van het geluid bij de garage geüpload op Youtube: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 11, 2022 Report Share Posted February 11, 2022 Knallen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted February 21, 2022 Report Share Posted February 21, 2022 Pfff lekker.. Ben van de Fiesta naar de CX3 gegaan, omdat ik zat de twijfelen over de Puma. (was ook pas net leverbaar) ... maar als ik dit zie, .... toch maar eens kijken voor een proefritje Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted February 22, 2022 Author Report Share Posted February 22, 2022 18 hours ago, Evil Bert - MK7 said: Pfff lekker.. Ben van de Fiesta naar de CX3 gegaan, omdat ik zat de twijfelen over de Puma. (was ook pas net leverbaar) ... maar als ik dit zie, .... toch maar eens kijken voor een proefritje Kan het niets anders dan aanraden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted April 15, 2022 Report Share Posted April 15, 2022 On 21-2-2022 at 13:22, Evil Bert - MK7 said: Pfff lekker.. Ben van de Fiesta naar de CX3 gegaan, omdat ik zat de twijfelen over de Puma. (was ook pas net leverbaar) ... maar als ik dit zie, .... toch maar eens kijken voor een proefritje En al een proefrit gemaakt! Echt geweldig die motoren die hier in liggen. Heb nu een ST-3 gekocht. Echt een genot om mee te rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted May 9, 2022 Author Report Share Posted May 9, 2022 Ik heb een nieuwe mod gedaan aan de klep van mijn uitlaat, die kan ik nu 100% open zetten. Nieuwe inlaat, verlaging en intercooler etc gaan later dit jaar nog volgen. Uitleg over de klep heb ik hier staan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted May 10, 2022 Report Share Posted May 10, 2022 Leuke aanpassing! Dit doet mij dan toch weer twijfelen, voor mij in ieder geval de perfecte tussenweg tussen stock geluid en een nieuwe uitlaat. Benieuwd naar je toekomstige aanpassingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted May 11, 2022 Author Report Share Posted May 11, 2022 20 hours ago, Josh said: Leuke aanpassing! Dit doet mij dan toch weer twijfelen, voor mij in ieder geval de perfecte tussenweg tussen stock geluid en een nieuwe uitlaat. Benieuwd naar je toekomstige aanpassingen! Ik vraag mijzelf ook echt af of de Milltek upgrade wel nodig was nu ik dit heb. Maar goed, nu heb ik het dubbel op. Alleen denk ik dat dat eventueel te veel kan zijn voor sommige mensen. Het normale geluid is absoluut prima te doen, maar de knallen zijn wel echt serieus luid. Weliswaar vooral met tussengas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted May 11, 2022 Report Share Posted May 11, 2022 Originele lijn terug er tussen steken 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted June 1, 2022 Author Report Share Posted June 1, 2022 Eerste keer Nordschleife met de Puma, ging echt uitstekend! Wel meteen meer kriebels om de rest van de aanpassingen te doen, remmen wil ik sowieso wel voor de volgende keer alvast. Al houden ze het standaard beter dan bij de Fiesta heb ik het idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts