VvZ Car Detailing Posted January 27, 2022 Report Share Posted January 27, 2022 Voor onze Fiesta MK8 1.0 ecoboost ST Line twijfel ik enorm tussen een Milltek resonated vs een non resonated catback systeem. Kevin van Autosport Mebu gaf aan dat de ene klant de ene te luid vind en de andere klant de andere te stil. Ofwel je moet het eigenlijk zelf horen. Zijn er leden die met Milltek uitlaat rijden waar ik misschien even 5 min mag meerijden om te horen hoe het een of het ander klinkt?? Gr, Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
VvZ Car Detailing Posted February 10, 2022 Author Report Share Posted February 10, 2022 Een filmpje van het geluid zou ook al helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted February 10, 2022 Report Share Posted February 10, 2022 In mei is er bij Mebu een meeting. Daar zullen vast wel verschillende versies aanwezig zijn. Geluid bij filmpjes kan een idee geven, maar zelf horen is altijd het beste! edit: ik zie dat je al naar Mebu gaat voor Maxton goodies, daar even vragen of ze er 1 hebben staan met een Milltek 👂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts