Jump to content

Voorstellen + vraag Achter as

Klaas Vc
 Share

Recommended Posts

Hallo!

Ik ben Klaas en ik heb een ford fiesta Mk4 1.25 1998.

Heb praktisch nog geen problemen met de wagen gehad, maar ben niet door de keuring geraakt omdat de "silent rubbers" in geen goede staat waren.

even nagekeken en de voorste waren inderdaad in zeer slechte staat, deze rubbers vervangen door de keuring geraakt maar nog steeds als opmerking dat de silent rubbers van de achteras in slechte staat zijn.

na wat opzoekwerk geraak ik er helemaal niet meer uit, als ik zoek naar achterdraagarm krijg ik enkel resultaten van de draagarmen vooraan, moet zijn dat dit de zelfde zijn als de achteras maar geraak er niet meer wijs uit, kan iemand me helpen? 

Ik zou nu niet enkel de rubber meer vervangen want ben een beetje verschoten wat een rotwerkje dit was :').

dus ik zoek achterdraagarm voor complete swap te maken zowel links als rechts zodanig dat ik door de 2de handskeuring geraak.

mvg,

Klaas

Jouwn auto heeft geen draagarmen achter. Deze heeft een starre as met 2 rubbers erin.

Zoek je wel bij de achterzijde van de auto.

Trouwens..is het metaal op metaal? Anders zou ik niet weten waarom het afkeur moet zijn.

Heb binnen een paar tellen de correcte rubbers, bij jouwn verkopende partij opzoek naar achteras rubbers