Jump to content

Piep

Smokey
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben afkomstig van Vlaams-brabant en ben 24j oud

Momenteel ben ik nog aan het wachten op de nieuwe Fiesta ST, deze heb ik in Boundless Blue genomen met alle opties.

Ook heb ik al heel wat mods in het achterhoofd zitten ๐Ÿ˜„

Dus binnenkort zal ik wat vaker actief zijn op dit forum โœŒ๏ธ

ย 

Momenteel rij ik met de Focus 1.0l 125pk in de kleur desert island blue

5 hours ago, Smokey said:

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik nog aan het wachten op de nieuwe Fiesta ST, deze heb ik in Boundless Blue genomen met alle opties.

ย 

Welkom Smokey,ย 

ย 

Goed keuze de fiesta ST, was ook mijn eerste keuze voor een nieuwe Ford ter vervanging mijn mijn 10j oude focus tot ik te horen kreeg bij de dealer dat deze niet over trekhaak mocht beschikken.ย 

Heb vorig jaar de fiesta ST ultimate 2022 mean Green al in het echt mogen zien en inzitten in het openbaar, prachtig machientje ๐Ÿ˜Š

Ben nu ook aan het wachten op mijne nieuwe Ford fiesta st-line vignale 155pk 2022 Chrome bleu die ik in december 2021 besteld heb

Hopelijk moeten wij niet te lang wachten op onze bestelling, succes alvast ๐Ÿคž

Grtjs uit de Noorderkempen ๐Ÿ˜‰

11 hours ago, Smokey said:

Hallo allemaal,

ย 

@Smokey,........"ST met alle opties....?"ย  Let maar goed op bij aflevering want er is alle kans dat er in de fabriek een paar opties niet gemonteerd zijn en dus ontbreken in verband met het wereldwijde tekort aan chips......

@NeverDespairย denk dat dit was te negatief is. Ford informeert in princiepen de dealers altijd goed en kan de dealer weer de klant goed informeren vooraf aan het bestellen. Ken maar een praktijk voorbeeld waar het mis ging. In de prijslijst van de Fiesta stond dat bij het driver assistance voor de st dat er adaptive cruise control op zou zitten maar dit is niet mogelijk.

9 hours ago, NeverDespair said:

@Smokey,........"ST met alle opties....?"ย  Let maar goed op bij aflevering want er is alle kans dat er in de fabriek een paar opties niet gemonteerd zijn en dus ontbreken in verband met het wereldwijde tekort aan chips......

Het enigste wat er niet zou op zitten is het BLIS systeem, de dealer heeft dit gemeld

16 hours ago, martn said:

Cool! Hopen dat het een beetje vlot gaat. Welke upgrades heb je in gedachten?

1. LED Sequential side mirrors
  2. K Brace
  3. Short shifter
  4. Uitlaat(mountune, cobra, miltek,scorpion moet nog een keuze maken ๐Ÿ˜‹)
  5. Roll restrictor
  6. Bonnet gas struts
  7. En na een tijdje misschien Stage 1 of 2 met alles erop en eraan (Mountune, Revo of airtec)

ย 

11 hours ago, Smokey said:
  1. LED Sequential side mirrors
  2. K Brace
  3. Short shifter
  4. Uitlaat(mountune, cobra, miltek,scorpion moet nog een keuze maken ๐Ÿ˜‹)
  5. Roll restrictor
  6. Bonnet gas struts
  7. En na een tijdje misschien Stage 1 of 2 met alles erop en eraan (Mountune, Revo of airtec)

ย 

Cool! Ik had bijna alles (Mountune). Alleen role restrictor heb ik niet gedaan en ook geen K Brace. Wel veerpootbrug voor onder de motorkap. Succes met het lange wachten!ย 
ย 

Uitlaat zou ik overigens voor Milltek gaan. Doe ik nu weer.

14 hours ago, martn said:

Cool! Ik had bijna alles (Mountune). Alleen role restrictor heb ik niet gedaan en ook geen K Brace. Wel veerpootbrug voor onder de motorkap. Succes met het lange wachten!ย 
ย 

Uitlaat zou ik overigens voor Milltek gaan. Doe ik nu weer.

Had jij een gpf back of een cat back? (eigenlijk geen idee wat het verschil is aangezien dit de 1ste keer is dat ik een uitlaat verander op een auto ๐Ÿ˜‹)

ย 

Hopelijk niet te lang wachten op de auto ๐Ÿคž

7 hours ago, Smokey said:

Had jij een gpf back of een cat back? (eigenlijk geen idee wat het verschil is aangezien dit de 1ste keer is dat ik een uitlaat verander op een auto ๐Ÿ˜‹)

ย 

Hopelijk niet te lang wachten op de auto ๐Ÿคž

Is beide het zelfde in dit geval geloof ik. Maar met GPF back benaming zit je tenminste altijd veilig.

On 11-1-2022 at 09:01, Patje Fiesta st line said:

Welkom Smokey,ย 

ย 

Goed keuze de fiesta ST, was ook mijn eerste keuze voor een nieuwe Ford ter vervanging mijn mijn 10j oude focus tot ik te horen kreeg bij de dealer dat deze niet over trekhaak mocht beschikken.ย 

Heb vorig jaar de fiesta ST ultimate 2022 mean Green al in het echt mogen zien en inzitten in het openbaar, prachtig machientje ๐Ÿ˜Š

Ben nu ook aan het wachten op mijne nieuwe Ford fiesta st-line vignale 155pk 2022 Chrome bleu die ik in december 2021 besteld heb

Hopelijk moeten wij niet te lang wachten op onze bestelling, succes alvast ๐Ÿคž

Grtjs uit de Noorderkempen ๐Ÿ˜‰

Idd wel een miniem min puntje die trekhaak, dan maar de auto van m'n pa gebruiken ^^

Wat vind je van de voorkant? op de foto's ziet het er imo een beetje bizar uit, ford is niet de beste met de hoeken van de foto's.

ย 

Wagen was normaal voor midden februari maar zal wat later komen volgens de dealer ๐Ÿฅฒ

16 hours ago, Smokey said:

Idd wel een miniem min puntje die trekhaak, dan maar de auto van m'n pa gebruiken ^^

Wat vind je van de voorkant? op de foto's ziet het er imo een beetje bizar uit, ford is niet de beste met de hoeken van de foto's.

ย 

Wagen was normaal voor midden februari maar zal wat later komen volgens de dealer ๐Ÿฅฒ

ย 

Just now, Patje Fiesta st line said:

ย 

Dan heb jij nog het geluk dat je de wagen van u vader kan gebruiken voor de aanhangwagenย 

Ik vind hem wel stoer en agressief aan de voorkant, ligt er wel aan welke uitvoering.....heb foto's van mijn bestelde fiesta en dacht eerst dat het een focus was ๐Ÿคฃ

Kan spijtig genoeg hier geen foto's plaatsen?ย 

Je moet is kijken op mobile.de daar sta de fiesta 2022 ST en ST line vignale op met echte foto's ๐Ÿ˜‰