Jump to content

Fiesta MK8 ST Line en Maxton Design

Share

Recommended Posts

Inmiddels heb ik bij Mebu een offerte opgevraagd voor een volledige set Maxton design spoiler lippen onder onze Fiesta ST Line. In principe wil ik de aankoop incl montage ook gaan doen.

Alleen zit ik met 1 vraag en dat is hoe het zit met de grondspeling. Via de zoekfunctie op het forum kan ik er niks over vinden.

Mijn vrouw rijdt ook vaak met onze auto en hoewel zij zeker voorzichtig is, zie ik haar niet schuin de drempels op en af rijden.

Onze Fiesta ST Line is niet verlaagd of iets.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

In principe moet dat goed gaan hoor. Zo laag is de Fiesta niet. Ik had zelfs het idee dat ik het met verlaging èn Maxton had gekund hier in mijn garage, veel stijlere drempels zul je niet tegen komen. Dus ik denk dat je niet in de problemen komt, als drempels tenminste met normale snelheid genomen worden.

Uiteraard wordt er voorzichtig gedaan! 
Dat klinkt heel positief, verlaging ben ik nog niet over uit, eerst spacers plaatsen en kijken hoe de vulling van de wielkasten dan is. Qua rijden en wegligging heb ik niet direct de neiging tot verlagen.

Op de standaard st line onderstel gaat het prima. Zeker met 17 of 18 inch zomerset prima.

Op mijn 16 inch winterset moet ik voorzichtiger zijn omdat de band verder in kan veren.(bij steilere parkeergarages)

Share

• Create New...