Jump to content

Parkeersensoren achteraf monteren

CorneR
 Share

Recommended Posts

Voor voren gaat dit niet in ieder geval, iets waar ik ook naar heb gekeken. Voor achter kan dit volgens mij wel (maar die heb ik al), kijk op facebook anders even voor Ride Wizards, die doet vrijwel alleen maar Fiesta's e.d.. Hij heeft bij mij een originele DAB+ Radio erin gezet o.a.

1 hour ago, Nielsicq said:

voorzijde kan ook gewoon achteraf ken wel iemand die dat gedaan heeft.

Let wel dat dit niet altijd werkt (zoals bij mij, heel late 2017 Mk7.5 STLine bij iets eerdere wagens schijnt het te werken), ik ben ook bekend met werkende installatie maar soms is het helaas. Alles is bij mij aanwezig maar de signalen worden niet doorgestuurd op de ICAN bus en ze komen dus niet aan bij het scherm, je kan ze wel netjes uitlezen via IDS... dus ik weet wel dat ze correct werken. PDC knop werkt dan overigens wel.

Aan de voorzijde is mij verteld (zelfs door de dealer en 1 die heel veel aan Fiesta's werkt (Ride Wizards)) dat als je voor erin gaat laten zetten dit altijd aftermarket is en je ze niet op je schermpje te zien zult krijgen. Origineel hoe ze het doen uit de fabriek is niet mogelijk. Het is namelijk de enige optie die ik niet heb op mijne maar wel graag gehad had. Je blijft een los kastje houden voor de sensoren voor aan/uit te zetten en ze zullen niet op je scherm te zien zijn.

Share

• Create New...