FiestaMCN Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 Beste Fiesta rijders, Weet iemand misschien of het glas van de toerenteller om te zetten is van een slooponderdeel?Tellerglas is om onduidelijke reden gescheurd. Alvast bedankt en nog veilige kilometers Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted April 12, 2022 Report Share Posted April 12, 2022 On 6-11-2021 at 23:36, FiestaMCN said: Beste Fiesta rijders, Weet iemand misschien of het glas van de toerenteller om te zetten is van een slooponderdeel?Tellerglas is om onduidelijke reden gescheurd. Alvast bedankt en nog veilige kilometers Beetje laat maar als je het hele onderdeel (als in het tellerhuis) er uit haalt kan je de voorkant er af halen en daarna het plastic (het is geen glas) van een ander er in zetten, of het hele voorstuk vervangen. Niet heel simpel maar te doen als je voldoende tijd hebt. Ik weet alleen voor een Mk7.5 hoe het elkaar zit maar ik kan mij niet voorstellen dat het voor een Mk7 anders is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted April 12, 2022 Report Share Posted April 12, 2022 4 hours ago, TristanT said: Beetje laat maar als je het hele onderdeel (als in het tellerhuis) er uit haalt kan je de voorkant er af halen en daarna het plastic (het is geen glas) van een ander er in zetten, of het hele voorstuk vervangen. Niet heel simpel maar te doen als je voldoende tijd hebt. Ik weet alleen voor een Mk7.5 hoe het elkaar zit maar ik kan mij niet voorstellen dat het voor een Mk7 anders is. Deze peroon is al maanden niet meer online geweest. Zonde van je tijd imho Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted April 12, 2022 Report Share Posted April 12, 2022 2 hours ago, Razer said: Deze peroon is al maanden niet meer online geweest. Zonde van je tijd imho Het controleren daarvan ook, ik post dit meer voor als iemand anders er naar zoekt. Het is een forum, gedeelde kennis e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen1403 Posted October 26, 2022 Report Share Posted October 26, 2022 Mijn (plexi-)glas zit een paar (diepe) krassen, daar zoek ik ook nog een oplossing voor. Ik weet nu iig dat het te vervangen is, maar helaas is het geen onderdeel op zichzelf helaas. Althans...?... (zelf niet anders gevonden nog) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts