RogerFiesta Posted October 21, 2021 Report Share Posted October 21, 2021 Hoi ik heb een fiesta uit 2006 en ik heb net alle veren vervangen en schokbrekers,maar ik vind de auto toch nog te laag staan achter. Dit komt misschien omdat ik er altijd wat spullen in heb zitten. Nu vroeg ik mij af en ik heb het al aan de dealer en onderdelenleverancier gevraagd of er iets stuggere veren bestaan. Ik wil graag dat de auto iets hoger staat met belasting. Zonder spullen staat deze wel netjes, maar met iets spullen dan zakt deze al snel iets. En ik wil niets verlagen en graag de auto orgineel houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Enigste wat je zou kunnen doen... Is hulpveren monteren. Nadeel dat de auto onbeladen stug word ( en hoger staat ) Deze zijn uiteraard alleen achter verkrijgbaar. Voorzijde kun je gaan kijken voor veren van een zwaarder model, zoals een diesel of iets met een zetec motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RogerFiesta Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 Nee hulpveren is geen goede optie, dat is dubbel werk. Ik bedoel meer iets van focus of ander model veren. Ik heb ze hier niet en ik kan ze niet vergelijken qua maat en ik mag ze niet uitpakken bij de onderdelengrossier. Dus iets wat past en het liefst bij een iets groter en/of zwaarder model Ford word gebruikt. het vervangen is in 15 min gepoept.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 Is een gok, ik kan je niet aan die informatie helpen. Eerste keer dat ik hoor dat een standaard fiesta te laag is 😬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RogerFiesta Posted October 23, 2021 Author Report Share Posted October 23, 2021 Is ook een manier om je auto te verlagen, gewoon meer spullen erin stoppen! Ik hou persoonlijk wel van hoge veren zeker met de drempels van tegenwoordig en kuilen hier het buitenland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 26 minutes ago, RogerFiesta said: Is ook een manier om je auto te verlagen, gewoon meer spullen erin stoppen! Ik hou persoonlijk wel van hoge veren zeker met de drempels van tegenwoordig en kuilen hier het buitenland. Dan word het toch tijd voor een jeep of een citroen met een hydraulisch veersysteem Link to comment Share on other sites More sharing options...
RogerFiesta Posted October 23, 2021 Author Report Share Posted October 23, 2021 Goed idee, gewoon pc hoofdstraat trekker of een pickup 😎N Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts