Jump to content

Jevin's MK8 Fiesta ST Edition

Jevin
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 minute ago, dvanderven said:

Wat een auto! Heel tof!

Vraagje; wat heb je voor onderstaand besteld? Heb je hier linkjes of foto's van?

- Draadloze Apple Carplay (reeds besteld)
- Sleutel case (reeds besteld)

Mag ik hier links plaatsen?

Ze zijn in elk geval beide retour.
Draadloze Carplay werkte prima, totdat je Flitsmeister wilt gebruiken (ja met deze ST gebruik ik die permanent...). Hij crasht, ik denk door de data overload door Flitsmeister o.i.d. De sleutelcase was aardig, t idee is leuk maar veeeeel te zwaar en lomp. Dan toch maar die 'goedkope' plastic sleutel zonder case zo houden.

https://www.aliexpress.com/item/1005002623880087.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.38f94c4dgJCwOJ

https://www.aliexpress.com/item/4001268689165.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.38f94c4dgJCwOJ

Overigens, ja dit is Aliexpress, maar dat is omdat Wireless Carplay alleen uit China komt. Op Amazon ook aangeboden voor dubbele prijs, komt nog steeds van Carlinkit uit dezelfde Chinese fabriek. Verklaard ook de prestaties waarschijnlijk (helaas) :(

Nee wat mij betreft niet.

Ah netjes! Ik heb mijn mistlampen wel gedaan. Achter krijg ik de boel echter niet los, en toe ik eenmaal mijn linker achterlicht los had brak er een stukje af dus toen heb ik even enorm staan vloeken. De eerste keer loshalen zit enorm vast. Speciale knop-gat sluiting die er heel vast in zit.

Verder heb ik gewoon al LED achterlichten en LED koplampen (en dus mist), dus alleen richtingaanwijzer achter en achteruitrijverlichting niet, maar ik blijf er vanaf.