Jump to content

Fiesta active 125 PK powershift

Franklin
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...

aanvulling: chippen op een rollerbank is mogelijk omdat er op deze automaat geen stand zit dat je het handmatig vast kan zetten

OP de rollertestbank schakelt het dan door. Als er chippers zijn die meelezen graag hun mening

Ik heb mijn Fiesta 1.0 ecoboost verleden week laten chippen ,

Origineel op de testbank : 94pk i.p.v. 100 en 158Nm i.p.v. 170Nm

Nu na het chippen : 148pk en 268Nm

Drastisch verandert je herkent de auto niet meer weer !

Maand september was in promotie 310€ i.p.v. 390 met 2 weken bedenktijd en met garantie .

Hier laten doen, afspraak in Nederland en door verwezen naar Willebroek (B) https://www.br-performance.be/nl-be/chiptuning/1-wagens/23-ford/1117-fiesta/5382-mk7-2013-2017/5483-1-0t-ecoboost/

• 2 weeks later...
On 4-10-2021 at 10:23, BBU said:

Ik heb mijn Fiesta 1.0 ecoboost verleden week laten chippen ,

Origineel op de testbank : 94pk i.p.v. 100 en 158Nm i.p.v. 170Nm

Nu na het chippen : 148pk en 268Nm

Drastisch verandert je herkent de auto niet meer weer !

Maand september was in promotie 310€ i.p.v. 390 met 2 weken bedenktijd en met garantie .

Hier laten doen, afspraak in Nederland en door verwezen naar Willebroek (B) https://www.br-performance.be/nl-be/chiptuning/1-wagens/23-ford/1117-fiesta/5382-mk7-2013-2017/5483-1-0t-ecoboost/

heb jij een automaat?

heb mijn vorige Fiesta's laten chippen mk 7,5 automaat powershift en mijn MK8 automaat van 100 naar 148 en de mk8 naar 155pk 

nooit geen problemen gehad rijd zeer fijn vermogen te over verbruik werd iets beter maar ja rechtervoetje he rijd zo fijn met die pk's op de snelweg ben geen jakkeraar die snel door de bocht wil gebruikte het puur op de snelweg.

Heb nu een Active X 125 pk af fabriek ik denk dat ik hem lekker zo laat valt mij echt niet tegen met die 125 pk rijd in principe zeer fijn vooral met het upgrade blokje en de nieuwe powershift zeer soepel en stil schakelingen merk je echt niet meer 1 vloeiende beweging nu. vbeide auto staan wel ergens in mijn topic. heb het laten doen door unlimited tuning Amersfoort en de ander in Delfzijl. 

Volgens mij hebben we dezelfde motor en versnellingsbak in de auto liggen Richard. Ik heb die van mij laten chippen bij Mebu, mocht je een keer willen uitproberen wat de verschillen zijn, dan kunnen we altijd wel een keer een afspreken.

Heb jij ook Mild hybride op die van jou ,dat heb ik er nog wel bij opzitten, maar ik twijfel erg hij heeft power genoeg op moment, mocht ik het willen doen dan kan ik bij mijn dealer terecht.

Maar in ieder geval vriendelijk aangeboden voor het aanbod.

3 hours ago, richard b said:

Heb jij ook Mild hybride op die van jou ,dat heb ik er nog wel bij opzitten, maar ik twijfel erg hij heeft power genoeg op moment, mocht ik het willen doen dan kan ik bij mijn dealer terecht.

Maar in ieder geval vriendelijk aangeboden voor het aanbod.

Mild Hybride heb ik niet op, dus toch wel een verschil in onze auto's

19 hours ago, Patchweb said:

Mild Hybride heb ik niet op, dus toch wel een verschil in onze auto's

Dan heb jij ook een andere automaat eronder zitten de 6 traps standaard automaat ipv de 7 traps powershift .

EN als ik mij niet vergis is de 3 cilinder ook anders in die van mij anders is een groot woord een verbeterd blok zeg maar, maar of dat iets uitmaakt bij tuning nog geen idee.

In mijn vorige mk8 had ik de 6 traps prima bak verder werk goed icm de tuning gaf bij bij nooit geen probleem.

On 1-11-2021 at 21:59, Franklin said:

nee je vergist je ik heb ook de 7 traps zonder hybride

Ok dat wist ik niet dacht dat die nog met de zestraps werden uitgeleverd.

Maar ik denk dat het geen probleem moet zijn, anders even amersfoort bellen die kunnen je dit vast vertellen.

Het is daar ook werkt het niet dan oude software terugzetten en geld terug .

Share

• Create New...