Jump to content

Handremcover Fiesta MK8 ST?

Dragunov
 Share

Recommended Posts

Ik zie op een Engelse review dat de handremcover een soort wit stiksel heeft op de bovenkant.

Hier is het ook slechts een plastiek zwart gegoten stuk geworden...

Iemand die dit kan verifiëren of er in onze contreien ook een handremcover is met wit stiksel?

Bedankt!

Als ik deze auto zie https://www.houseofcars-eindhoven.nl/occasions/27590250/ford-fiesta-1-5-200pk-ecoboost-st-3/ dan zie ik een leren greep met witte stiksels. (Die heb ik volgens mij ook, maar geen zin om van de bank op te staan 😇)

ik kwam er ook 1 met blauw stiksel tegen, dat is dan geen ST-3 maar een import met een ST1 of ST2 pakket.

Sjongejonge… dat ziet er wel heel goedkoop uit zo naast je mooie sportstoelen {bonkers}

ik snap dat fabrikanten zoeken naar manieren om geld te besparen, maar hier gaat Ford wat mij betreft een paar stappen te ver! :unhappycheerly:

Er is op vanalles bespaard in de wagen.

En je kan gewoon alles nog bestellen bij Ford, dus ik zal gewoon zo'n handremcover kunnen bestellen in leer met wit stiksel, net zoals die carbonlook afdekplaat hebben kunnen bestellen 😏

Is op niks uitgedraaid. Persoon wilde geen foto extra maken van cover en toen ik er aankwam en handremcover zag, zag ik aan de kant die niet op foto stond, dat er een scheur in leer zat, dus zonder terug huiswaarts

Drie kwartier van de deur, dus had ik het op voorhand geweten, dan had ik natuurlijk die rit niet gemaakt...

Dus als er iemand mij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Dat bezuinigen komt bij de dealers weg 1 maal per jaar word ze de vraag gesteld waar men eventueel op kan bezuinigen.

daar komen dan aanbevelingen weg wat ze niet echt nodig vinden de meeste stemmen winnen dan en word dan uit de productie gehaald uiteraard wel los te koop.

• 4 weeks later...
On 19-8-2021 at 19:40, richard b said:

Dat bezuinigen komt bij de dealers weg 1 maal per jaar word ze de vraag gesteld waar men eventueel op kan bezuinigen.

daar komen dan aanbevelingen weg wat ze niet echt nodig vinden de meeste stemmen winnen dan en word dan uit de productie gehaald uiteraard wel los te koop.

Deze vraag heb ik nog nooit gehad, hoe kom je aan deze info?

Share

• Create New...