Jump to content

Rutger's Fiesta st180

RutgerS
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal en welkom bij mijn project topic. Hier wil ik jullie meenemen met alle modificaties die ik zal doen en mooie foto's delen wanneer ik deze maak. De huidige modificaties zijn:

Maxton design diffuser (vorige eigenaar)

Ander uitlaat eindstuk (vorige eigenaar weet niet welke)

Airtec pookknop (een vorige eigenaar heeft waarschijnlijk met een ring om de originele beschadigt)

Verre toekomst plannen:

Stage 2 + supporting mods

een quaife of wavetrac lsd

Misschien verlagingen

Misschien chassis bracing

Eerstvolgende mods:

Airtec shortshifter

Airtec onderste motorsteun

Airtec luchtinlaat

Wanneer ik tijd heb zal ik een aantal foto's uploaden 

Het is een zwarte (weet niet hoe de kleur heet). Zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe de kleur bij Ford heet?

• 2 weeks later...

Vandaag ben ik met de auto naar dhz flexwheels geweest om alloygators op mijn nieuwe velgen (sparco ff1) te zetten. En deze vervolgens op de auto te monteren.

Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat er geen middendemper op mijn uitlaat zit. In plaats daarvan is er een rvs pijp in de standaard uitlaat geplaatst. Ik dacht dat het geluid al redelijk luid was voor een standaard auto, maar ik vind het eigenlijk erg meevallen hoeveel herrie het maakt tijdens normaal rijden.

Sinds mijn vorige bericht heb ik ook nog een itg intake op marktplaats gescoord en gemonteerd. ⁸

Hierbij ook nog een foto van mijn Fiesta. Met de nieuwe velgen gemonteerd.20210807-124542-5.jpg

Share

• Create New...