Jump to content

Retrofit licht handschoenenkastje?

Dragunov
 Share

Recommended Posts

Volgens mij zit er toch geen verlichting in. Ik keek gisteren even snel maar lastig te zien met het daglicht. Ik zal later nog even kijken. Was misschien verward met mijn vorige auto’s.

Bij mijn ouders hun Fiesta MK8 zit er een verlichting in hun handschoenenkastje, hier is het hetzelfde handschoenenkastje, maar waar dat pinnetje zit om licht aan of uit te laten gaan, zit er een gummy knopje

Dus er kan een retrofit komen, maar ik wil eerst beetje meer info :D

Bedankt!

Ok zit het gaatje waar licht van unit uitkomt, dus handschoenenkastje is zelfde gebleven, enkel nog een besparing erbij...

Net als die mousse blokjes onder motorkap, bij paravan, die zitten er ook niet meer in

Helaas voeren alle fabrikanten kostenbesparingen door gedurende de looptijd van een model.

Kan zo nog wel een paar zaken noemen die er in het begin van de Mk8 opzaten en inmiddels niet meer:
- automatische hoogteregeling bij full LED
- verwarmde ruitensproeiers
- opbergvakje in kofferbak rechts bij dorpel (is nu uitstroomopening van lucht)
- schijfremmen achter op de ST-Line alleen nog vanaf 125 pk
- deel van NVH-materiaal (geluidsisolatie), want het voertuiggewicht is afgenomen

• 2 weeks later...

Mijn MK7.5 heeft het wel. Maar ik zou het laten als er geen licht in zat. Je moet ook bedenken hoe meer er op zit hoe meer er stuk kan gaan.

Ik zie dat de laatste MK7.5 ook licht bij de voeten heeft. Ik zie daar ook niet echt het voordeel van in.

Share

• Create New...