Jump to content

Mogelijkheid uitschakelen melding parkeersensoren IPC?

Recommended Posts

Hi,

Iedere keer ik de wagen in zijn achteruit zet, dan komt er een info-scherm om te vragen of ik de sensoren aan of uit wil hebben.

Kan dit niet worden veranderd zodat dit scherm niet meer tevoorschijn komt?

Bedankt!

Is een ST3, dus niks van trekhaak onder de wagen, is trouwens ook niet toegelaten, ook niet door het panoramisch dak.

Ik zou zelfs niet weten waar zoeken voor een trekhaak optie :D

Had ook niet verwacht dat dr een haak onderzat maar wellicht heeft 1 of andere knurft een vinkje gezet waar het niet hoort :D

Niks gevonden, maar iedere keer als ik de auto in zijn achteruit zet, komt er een dialoog op het scherm over het aan-en uitzetten van de sensoren...

Raar... heel raar!

Vind het persoonlijk wel handig, want je schakelt de sensoren eenmalig uit. Zo doe ik dat wel vaker als ik de auto achteruit in de garage zet, want doordat ik dicht langs de muur rijd, piepen ze continue terwijl ik wel gewoon naar achteren kan. Wanneer het ook handig is, is als je zit te bellen en de parkeersensoren gaan af, want dan wordt de beller heel zacht gezet.

2 minutes ago, Franciscus said:

Vind het persoonlijk wel handig, want je schakelt de sensoren eenmalig uit. Zo doe ik dat wel vaker als ik de auto achteruit in de garage zet, want doordat ik dicht langs de zijmuur rijd, piepen ze continue terwijl ik wel gewoon naar achteren kan. Wanneer het ook handig is, is als je zit te bellen en de parkeersensoren gaan af, want dan wordt de beller heel zacht gezet.

Share

• Create New...