aldo_fiesta Posted July 17, 2021 Report Share Posted July 17, 2021 Goedemorgen iedereen! Omdat ik recent een fiesta heb gekocht, meld ik me maar even aan in dit forum. Het is een fiesta 1.25 uit 2004. Rijdt heerlijk zoals jullie wellicht weten, al had ik achteraf misschien iets meer motorvermogen willen hebben. Naast de fiesta had ik nog een honda VFR (motor) en een starlet p9. Dingen die ik ga uitvoeren: - Trekhaak eronder - 3 ton halen op de klok (staat nu op 195k) - wellicht toch motorisch iets laten tunen - vrij veel achterstallig onderhoud, Distributie en multiriem zijn sowieso aan de beurt (al binnengekomen, denk komende maand ergens doen) - kleine beurt heb ik afgelopen weekend al gedaan. (bougies en olie + filters) Tot ziens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted July 17, 2021 Report Share Posted July 17, 2021 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted July 18, 2021 Report Share Posted July 18, 2021 Welkom op het forum. Let evenwel op het maximale trekvermogen van de wagen. Dit is gekoppeld aan het kenteken, even natrekken voordat je verder gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aarnout Posted July 18, 2021 Report Share Posted July 18, 2021 Welkom Aldo, veel plezier met de Fiesta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts