Alicenl Posted July 5, 2021 Report Share Posted July 5, 2021 Heeft iemand wel eens onderhoud laten doen door een ford-dealer? Wat is de verschil tussen de budget beurt en de andere (de naam ben ik vergeten). De budget plan kost ongeveer €150 en de andere bijna €300. Mijn auto is nu bijna 6 jaar oud en ongeveer 85,000 km. Vroeger heb ik altijd onderhoud laten doen door een lokale garage, maar de eigenaar was vorig jaar met pensioen gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattijs Posted July 5, 2021 Report Share Posted July 5, 2021 Just now, Alicenl said: Heeft iemand wel eens onderhoud laten doen door een ford-dealer? Wat is de verschil tussen de budget beurt en de andere (de naam ben ik vergeten). De budget plan kost ongeveer €150 en de andere bijna €300. Mijn auto is nu bijna 6 jaar oud en ongeveer 85,000 km. Vroeger heb ik altijd onderhoud laten doen door een lokale garage, maar de eigenaar was vorig jaar met pensioen gegaan. De budget beurt is echt een minimaal beurtje, kleine controle van het voertuig en motorolie + filter verversen. Bij het Ford voorgeschreven onderhoud is de controle van het voertuig veel uitgebreider en je ontvangt een jaar lang Ford Assistance. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alicenl Posted July 5, 2021 Author Report Share Posted July 5, 2021 9 minutes ago, Mattijs said: De budget beurt is echt een minimaal beurtje, kleine controle van het voertuig en motorolie + filter verversen. Bij het Ford voorgeschreven onderhoud is de controle van het voertuig veel uitgebreider en je ontvangt een jaar lang Ford Assistance. Wat ik moet laten doen is het jaarlijkse onderhoud, dus de tweede zou beter zijn. Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts