Jump to content

Menu functies

Recommended Posts

Hallo forummers,

Rij sinds kort een Fiesta style uit 2015, heel wat anders dan m'n vorige Focus1.

Nu zit ik met de uitdaging dat ik bepaalde functies niet kan aanklikken zoals telefoon toevoegen.

Kom wel in het juiste menu maar kan onder in beeld niets activeren...bv toevoegen of annuleren.

Ik doe vast iets fout maar weet niet wat, met of zonder contact, knoppen langer indrukken enzv, krijg het niet gedaan.

wie weet de magische truc?

Dat is idd handig om te weten ja...😁 maar zelf weet ik ook nog niet welk type.

Het is geen Sony, lijkt standaard en heeft sync, maar welke versie?

Heb wel bij info gekeken en daar staan alleen versie nummers, niet echt een aanduiding voor mij welke sync.

Dat is de standaard radio inderdaad (niet de Sony zoals ik die heb). Net onder jouw foto zie je 4 knoppen zitten, langwerpig, 2 links van de deurvergrendeling en 2 rechts. Volgens mij moet je die hebben om iets te selecteren (bijv. op jouw foto: toevoegen meest linker, annuleren meest rechter).

Ha Leon,

Had ik ook mee zitten prutsen maar weet niet meer of dit met of zonder contact was.

Zal morgen nog ff gaan proberen...het zou toch moeten lukken!

Houd jullie op de hoogte.

52 minutes ago, Ka-ramba said:

Ha Leon,

Had ik ook mee zitten prutsen maar weet niet meer of dit met of zonder contact was.

Zal morgen nog ff gaan proberen...het zou toch moeten lukken!

Houd jullie op de hoogte.

Laat gewoon je motor ff lopen als je dingen instelt, dan weet je zeker ook dat je radio/scherm niet uitvalt ivm accuspanning (beveiliging van Ford).

14 hours ago, Ka-ramba said:

Kom wel in het juiste menu maar kan onder in beeld niets activeren...bv toevoegen of annuleren.

Staan er nog telefoons in van de vorige gebruiker? Er zit een max op wat mogelijk dingen kan belemmeren. Het doen van een "Fabriekinstellingen herstellen" (dacht dat het zo heet in het Nederlands) is wellicht handig mocht je dat nog niet gedaan hebben. 

Sony of Niet sony maakt hier niets uit. Bluetooth word door de sync module geregeld in combinatie met het scherm en die zijn in alle gevallen hetzelfde. In de latere versies (voor zover ik weet 2016 en later) is zelfs de radio intern hetzelfde en alleen het frontje anders.

Ha Forummers,

Super jullie hulp, het is gelukt!

Was idd contact aan en de knoppen helemaal onderin gebruiken, eigenlijk logisch als je goed naar de symbooltjes kijkt, maar ongeduldig hè...

Had ook volledige reset gedaan zodat oude, niet mijne, telefoons gewist werden.

Blij met jullie hulp, Thanks.

Share

• Create New...