DERK Posted May 18, 2021 Report Share Posted May 18, 2021 Beste, Zojuist lid geworden van dit forum! Ik heb een Ford Fiesta mk7 1.4 97pk. Ben niet van plan er veel zelf aan te doen maar ben lid om in contact te komen met wat mensen die me kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een zo'n bluetooth module voor mijn auto, ik hoorde dat meeste modules met serienummer 8M5T-19C112 A een goede vervanging zijn, mijn bluetooth en aux werken niet. Heeft iemand toevallig nog een module liggen? Ook ben ik op zoek naar iemand die voor een goede prijs een cruise control zou willen/kunnen inbouwen? Alvast bedankt! Stuur me voor beide even een privé bericht Met vriendelijke groet, D R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans89 Posted April 24 Report Share Posted April 24 Bluetooth module al gereset? Accu kwartiertje losgekoppeld en dan wil hij het soms weer gewoon doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted April 25 Report Share Posted April 25 Als je de accupolen los koppelt ben je ook al je opgebouwde geheugen kwijt, radio code weer invoeren, etc. Als je de kabels op de bluetooth module even los koppelt wordt die module ook gereset zonder alle eerdergenoemde narigheid. Die module hangt onder het dashboardkastje, dus "fluitje van een cent". Zie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts