Jump to content

Wat is dit voor onderdeel?

Recommended Posts

Zoals op foto te zien zit er een scheur in, dit onderdeel zit zowel rechts als links vd auto en in beide kanten zit er een scheur in. 

Wie weet hoe dit word genoemd en kan dit kwaad? 

IMG-20210510-WA0002.jpg

Had nog een foto met close up, maar kan ivm weinig opslag hier niet plaatsen, maar het gaat dus om de grijze ding achterin met een bout erin, even inzoomen en dan word het wel duidelijk. 

• 2 weeks later...

Ik kan het niet helemaal goed inschatten. Zou het een soort felsnaad kunnen zijn wat gebroken lijkt? Als het échte gebroken is moet je het spoedig vervangen.

Het is van gietijzer dus geen draaiend onderdeel, denk dat die triangel ding eraan vast zit. Zelf denk ik dat het geen kwaad kan maar zal binnenkort eens een monteur vragen. 

• 1 month later...

Al een  tijdje terug maar was gewoon de lasnaad, is aan beide kanten exact zelfde plek dit is mij gezegd door de dealer. Moet verder geen probleem zijn. 

Als iemand met zelfde ST dit kan bevestigen zou natuurlijk helemaal top zijn. Je kunt het gewoon vanaf de grond zien, even lampje erbij en achter de voorste banden even op je knieën en erin kijken. 

Share

• Create New...